AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #41 Del Skrevet 3. februar 2024 Hoia skrev (4 timer siden): Det er jo komisk! Kikke gjennom en hekk til andre? Jeg ville gitt et signal ved å kutte vedkommende ut fra de nettløsningene der. Da viser hun at hun ikke er i en sosial setting med vedkommende. Det er alt annet en komisk.Jeg hadde passet godt på barna mine. Anonymkode: c4dbe...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #42 Del Skrevet 3. februar 2024 Dere som argumenterer med at folk ikke fikk voldsalarm og at mange er drept hittil i år. Hvor mange kvinner drepes av en tilfeldig person de ikke har en relasjon til som familie/eks/kjæreste ol? Ja, nettopp.... Anonymkode: 7f5c6...188 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tran09 Skrevet 3. februar 2024 #43 Del Skrevet 3. februar 2024 Shit, ja dette er ikke normalt og må være veldig ubehagelige for deg! Skaff deg ett utendørs kamera, tapo har noen greie til ok pris. De kan du koble på telefonen og sjekke på nett. De lagrer og notifikserer deg om det er bevegelse i sonen. Hadde også tipset politiet om det, i tilfelle han skulle fortsette så er det greit med dokumentasjon på det. Politiet har en egen tips knapp på hjemmesiden deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #44 Del Skrevet 3. februar 2024 Har du en svær kompis som kan komme på besøk av og til eller gå med deg ute veldig synlig? Helst holdende hender og klemme. Det funka da en ansatt i min lokale butikk holdt et litt for godt øye til meg, slutta med engang jeg tilfeldigvis kjøpte middag sammen med en kompis. Veldig bra å registrere dette hos politiet, selv om det blir henlagt med engang. Anonymkode: 0d1b9...cab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #45 Del Skrevet 4. februar 2024 Takk for svar alle dere ❤️helga har vært rolig uten noe kontakt. Jeg har ikke snakket med politiet, men kontakter dem for råd hvis det skjer noe igjen. Jeg har snakket med ungene, mellomste mener å ha sett mannen flere ganger i forrige uke men ikke siden da. De virker ikke redde (yngste ville begynne å lege detektiv, men fikk beskjed om at det ikke var aktuelt) de to eldste synes visst jeg er litt teit.😆 Helt greit det, de skulle være litt obs iallfall. jeg har også avtale med min bror og svoger om at jeg kan kontakte dem. Vi har noen sosiale sammenkomster her hjemme framover så de kan gå litt rundt og vises utenfor huset kanskje. Dere har vært til utrolig stor hjelp for meg, tusen takk! Ta med dere at dere har gjort en forskjell for en litt engstelig dame! Anonymkode: 832ed...e8a 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #46 Del Skrevet 4. februar 2024 Hoia skrev (På 3.2.2024 den 12.47): Det er ikke naturlig å være i en setting med noen en kjøper et møbel fra. Det kan skje, men det er ikke det vanligste. Hvis begge parter vil det gjensidig er det helt ok, men ts`situasjon er det ikke. Håper du har tette gardiner, ts. Anonymkode: 070c7...371 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #47 Del Skrevet 4. februar 2024 17 hours ago, Kranken said: Jeg var i en trusselsituasjon da jeg var yngre og da fikk jeg mobilnummeret til en politimann som bodde rett ved meg og beskjed om å ringe han hvis det skjedde noe. Jeg vet ikke om de gjør sånn fortsatt, dette er 25 år siden, men det er greit de er informert uansett. De gjør nok ikke sånt lenger. Dagens politietat gjør absolutt ingenting med noe som helst. Anonymkode: e2392...c86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kranken Skrevet 4. februar 2024 #48 Del Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): De gjør nok ikke sånt lenger. Dagens politietat gjør absolutt ingenting med noe som helst. Anonymkode: e2392...c86 Det er jo veldig trist. Det var en enorm trygghet i det den gang. Men TS om du leser så spør i det minste om det i tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #49 Del Skrevet 4. februar 2024 Du er IKKE helt dust som lar dette påvirke deg. Det er helt naturlig, for det er skikkelig ubehagelig oppførsel! Anonymkode: 02461...480 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå