AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #1 Skrevet 3. februar 2024 Står litt fast og trenger litt råd på dette med å ta inisjativ til sex. Sliter sikkelig med å være den som tar inisjativ til sex med samboeren og det plager meg. Prøvd å finne en årsak til dette for å løse opp i det for som regel er jo dette noe han også ønsker. Tenker det kan vær fint for han også at jeg tar inisjativ også, ikke bare han. Tror rett å slett jeg er redd for avvisningen og at det går på selvtillit- eller mangel på selvtillit. i starten av forholdet var jeg kanskje litt mer på, men sluttet med det fordi det var så sinnsykt kjip følelse å bli avvist. Som jeg vet er både naturlig og at slik er det for oss alle. Jeg kan sitte å vær sprengkåt og våt som bare det, men allikavel så har jeg en sperre på å ta inisjativet. Som naturlig nok gjør meg ganske frustert…. Noen som har tips eller råd på det her? Som kanskje har slitt med det selv? Noe slikt «bare gjør det» funker ikke for meg da sperren er såpass stor.. har tenkt det så mange ganger også klarer jeg det bare ikke. De gangene jeg prøver så er det vel ganske såpass defust at han ikke alltid enser det en gang.. Anonymkode: 91e80...990
imagineme Skrevet 3. februar 2024 #2 Skrevet 3. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Står litt fast og trenger litt råd på dette med å ta inisjativ til sex. Sliter sikkelig med å være den som tar inisjativ til sex med samboeren og det plager meg. Prøvd å finne en årsak til dette for å løse opp i det for som regel er jo dette noe han også ønsker. Tenker det kan vær fint for han også at jeg tar inisjativ også, ikke bare han. Tror rett å slett jeg er redd for avvisningen og at det går på selvtillit- eller mangel på selvtillit. i starten av forholdet var jeg kanskje litt mer på, men sluttet med det fordi det var så sinnsykt kjip følelse å bli avvist. Som jeg vet er både naturlig og at slik er det for oss alle. Jeg kan sitte å vær sprengkåt og våt som bare det, men allikavel så har jeg en sperre på å ta inisjativet. Som naturlig nok gjør meg ganske frustert…. Noen som har tips eller råd på det her? Som kanskje har slitt med det selv? Noe slikt «bare gjør det» funker ikke for meg da sperren er såpass stor.. har tenkt det så mange ganger også klarer jeg det bare ikke. De gangene jeg prøver så er det vel ganske såpass defust at han ikke alltid enser det en gang.. Anonymkode: 91e80...990 Siden de andre har påpekt at du har skrevet initiativ feil, så holder jeg meg til det du egentlig lurer på 😉 Jeg kan dra paralleller med mitt forrige forhold. Jeg var god på å ta initiativ til sex med ekskona. Hun tok ALDRI initiativ. Hun forklarte det med at hun ikke likte å ta initiativ. Når hun i tillegg avviste meg x-antall ganger førte det til at jeg følte meg komplett dust hver eneste gang jeg skulle "prøve meg". Jeg hadde "drept" for at hun bare tok initiativ noen ganger. Mitt råd til deg er å bare kaste deg ut i det. Berøring, frekke blikk. Hva om du sender han noen "spicy" meldinger om hva du skulle ønske han gjorde med deg? Massasje som fører til sex? (trenger selvfølgelig ikke å føre til sex hver gang). Gå fra dusjen inn mot soverommet og "mist håndkleet" og fomle/bruk lang tid på å plukke det opp, slik at du teaser han? Si ting i klartekst hvis du sitter der sprengkåt og klar - "Nå vil jeg at du tar meg hardt oppetter veggen" eller noe i den sjangeren? Endret 3. februar 2024 av imagineme Rettet opp ordet paralleller ;-)
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #3 Skrevet 3. februar 2024 imagineme skrev (2 minutter siden): Siden de andre har påpekt at du har skrevet initiativ feil, så holder jeg meg til det du egentlig lurer på 😉 Jeg kan dra paraleller med mitt forrige forhold. Jeg var god på å ta initiativ til sex med ekskona. Hun tok ALDRI initiativ. Hun forklarte det med at hun ikke likte å ta initiativ. Når hun i tillegg avviste meg x-antall ganger førte det til at jeg følte meg komplett dust hver eneste gang jeg skulle "prøve meg". Jeg hadde "drept" for at hun bare tok initiativ noen ganger. Mitt råd til deg er å bare kaste deg ut i det. Berøring, frekke blikk. Hva om du sender han noen "spicy" meldinger om hva du skulle ønske han gjorde med deg? Massasje som fører til sex? (trenger selvfølgelig ikke å føre til sex hver gang). Gå fra dusjen inn mot soverommet og "mist håndkleet" og fomle/bruk lang tid på å plukke det opp, slik at du teaser han? Si ting i klartekst hvis du sitter der sprengkåt og klar - "Nå vil jeg at du tar meg hardt oppetter veggen" eller noe i den sjangeren? Endelig et svar som jeg lurte på:) Føler ofte de gangene jeg prøver så tar han ikke helt hintet, men det er vel det som er problemet- at jeg ikke er tydelig nok. Jeg har ikke en gang de siste tre årene sakt nei til sex eller bj, jeg har ganske høy drift så jeg sier alltid ja uansett om jeg egentlig ikke orker fordi jeg vil. Som igjen gjør det så frustrerende at jeg ikke klarer å ha nok selvtillit til å bare være direkte med han når jeg vet det er noe både jeg og han hadde satt pris på. Anonymkode: 91e80...990
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #4 Skrevet 3. februar 2024 Men, siden du er redd for avvisning, og dette har skjedd fra hans side. Kanskje du rett og slett må snakke med han. Altså si at du blir så redd for å være direkte/prøve for du husker på de gangene han har avvist deg, og det er tydligvis noe som har gjort deg litt redd. Eller så er det jo veldig enkelt å prøve veldig direkte på morgenen eller om kvelden. Det er jo bare å smyge seg tett innitil og begynne å tease kuken hans litt... Snu seg rundt og ta på den mere. Kryp under dyna, og suge, etc... Om det å være forførende ikke er så lett, så kan man jo lett bare sitte og leke seg litt med kuken også. Når man ser på tv, eller på badet etc.. Anonymkode: a169d...f33 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #5 Skrevet 3. februar 2024 Jeg kan la en hånd gli over skrittet hans når vi hilser hei etter jobb og kysser hverandre.. eller når vi lager mat sammen så koser vi litt, kysser, stryker på hverandre.. når jeg ligger inntil han har jeg som regel en hånd under tskjorten hans og stryker på magen og brystkassen hans... om jeg føler for det lar jeg en finger gli langs boxerkanten.. er det respons stryker jeg på kuken og koser på utsiden av buksen. Dette er bare del i forspill. Av og til fortsetter vi med klining. Han beføler brystene mine og rumpa, lar en hånd gli mellom beina mine. Mitt initiativ da er å ta av meg genseren for eksempel, jeg setter meg opp, presser underlivet mot han, dette er også en invitasjon. Som regel setter jeg meg oppå han og ser han inn i øynene menst jeg styrer han inn i den våte fitta mi. Dette er også mitt initiativ. Jeg lener meg frem slik brystene mine faller perfekt inn i munnen hans menst jeg rir han og lar ene hånden kjæle med håret i nakken. Vi kommer begge raskt slik. Om barna ikke er hjemme og vi har litt bedre tid så tar jeg videre initiativ ved å hoppe av, suge han noen minutter før jeg legger meg på rygg og inviterer til at han kan få slikke meg. Han ELSKER fitta mi, og ELSKER å slikke. Så dette setter han pris på. Avslutter som regel ved at han kommer i munnen min eller at jeg smetter på topp igjen og avslutter sammen. Jeg kan også ta initiativ ved leggetid, for eksempel når vi pusser tenner sammen på badet, jeg stryker på han, kysser han på ryggen, står bak han og holder rundt han der han kjenner de nakne puppene mine mot ryggen. Når vi legger oss er jeg naken og våt, legger meg inntil han og lar hånden min hvile ved underlivet hans... Dette funker bra for meg/oss 😇 Anonymkode: 3ded9...ee9 1 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #6 Skrevet 3. februar 2024 Er over 50 og har ALDRI avvist ei som har tatt «inisjativ» noensinne, det er sykt opphissende. Vær tydelig, kyss, beføl hans edlere deler, fortsett med bj, vis at du er kåt på han. Anonymkode: 11ebf...fba 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #7 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg kan la en hånd gli over skrittet hans når vi hilser hei etter jobb og kysser hverandre.. eller når vi lager mat sammen så koser vi litt, kysser, stryker på hverandre.. når jeg ligger inntil han har jeg som regel en hånd under tskjorten hans og stryker på magen og brystkassen hans... om jeg føler for det lar jeg en finger gli langs boxerkanten.. er det respons stryker jeg på kuken og koser på utsiden av buksen. Dette er bare del i forspill. Av og til fortsetter vi med klining. Han beføler brystene mine og rumpa, lar en hånd gli mellom beina mine. Mitt initiativ da er å ta av meg genseren for eksempel, jeg setter meg opp, presser underlivet mot han, dette er også en invitasjon. Som regel setter jeg meg oppå han og ser han inn i øynene menst jeg styrer han inn i den våte fitta mi. Dette er også mitt initiativ. Jeg lener meg frem slik brystene mine faller perfekt inn i munnen hans menst jeg rir han og lar ene hånden kjæle med håret i nakken. Vi kommer begge raskt slik. Om barna ikke er hjemme og vi har litt bedre tid så tar jeg videre initiativ ved å hoppe av, suge han noen minutter før jeg legger meg på rygg og inviterer til at han kan få slikke meg. Han ELSKER fitta mi, og ELSKER å slikke. Så dette setter han pris på. Avslutter som regel ved at han kommer i munnen min eller at jeg smetter på topp igjen og avslutter sammen. Jeg kan også ta initiativ ved leggetid, for eksempel når vi pusser tenner sammen på badet, jeg stryker på han, kysser han på ryggen, står bak han og holder rundt han der han kjenner de nakne puppene mine mot ryggen. Når vi legger oss er jeg naken og våt, legger meg inntil han og lar hånden min hvile ved underlivet hans... Dette funker bra for meg/oss 😇 Anonymkode: 3ded9...ee9 Du er jo som en drøm 😜 Anonymkode: 11ebf...fba
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #8 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg kan la en hånd gli over skrittet hans når vi hilser hei etter jobb og kysser hverandre.. eller når vi lager mat sammen så koser vi litt, kysser, stryker på hverandre.. når jeg ligger inntil han har jeg som regel en hånd under tskjorten hans og stryker på magen og brystkassen hans... om jeg føler for det lar jeg en finger gli langs boxerkanten.. er det respons stryker jeg på kuken og koser på utsiden av buksen. Dette er bare del i forspill. Av og til fortsetter vi med klining. Han beføler brystene mine og rumpa, lar en hånd gli mellom beina mine. Mitt initiativ da er å ta av meg genseren for eksempel, jeg setter meg opp, presser underlivet mot han, dette er også en invitasjon. Som regel setter jeg meg oppå han og ser han inn i øynene menst jeg styrer han inn i den våte fitta mi. Dette er også mitt initiativ. Jeg lener meg frem slik brystene mine faller perfekt inn i munnen hans menst jeg rir han og lar ene hånden kjæle med håret i nakken. Vi kommer begge raskt slik. Om barna ikke er hjemme og vi har litt bedre tid så tar jeg videre initiativ ved å hoppe av, suge han noen minutter før jeg legger meg på rygg og inviterer til at han kan få slikke meg. Han ELSKER fitta mi, og ELSKER å slikke. Så dette setter han pris på. Avslutter som regel ved at han kommer i munnen min eller at jeg smetter på topp igjen og avslutter sammen. Jeg kan også ta initiativ ved leggetid, for eksempel når vi pusser tenner sammen på badet, jeg stryker på han, kysser han på ryggen, står bak han og holder rundt han der han kjenner de nakne puppene mine mot ryggen. Når vi legger oss er jeg naken og våt, legger meg inntil han og lar hånden min hvile ved underlivet hans... Dette funker bra for meg/oss 😇 Anonymkode: 3ded9...ee9 Kanskje det er det som er problemet mitt, at jeg rett og slett er elendig på å forføre han🤔 kombinert med dårlig selvtillit så legger jeg alt på hans bord. Det virker ut som måten du gjør det på så er det både uskyldig forførende som fort kan ende med sex. Har en del ubehagelig erfaring med klåing fra mannfolk som tror jeg setter en litt ubevist sperre for at jeg ikke vær den personen. Har ikke tenkt så veldig mye over det før nå, men takk for svar! Ga meg litt perspektiv på ting. Anonymkode: 91e80...990 1
Irak Skrevet 3. februar 2024 #9 Skrevet 3. februar 2024 (endret) Det med å ta iniativ kan være vanskelig for noen slik du beskriver, og er noe du må prøve å jobbe med... Så er det mange måter å ta initiativ på 👌. Du kan feks dempe belysningen, sette på sexy stemningsfull musikk, tenne masse stearinlys og sørge for å smile masse. Smil er veldig sexy, og spesielt å blunke til han. Prøve å spøke eller tulle litt..... Kroppslig iniativ kan være vanskelig for noen, og det forstår jeg godt. Det er ikke alle som klarer å være så direkte med partneren sin.... Så kommer det jo litt an på hvor god partneren din er til å lese deg også... Noen kommuniserer så bra at blikk er nok. Andre må gjøre mer innsats for å få partneren til å forstå hvor man vil hen. Så kan det være lurt hvis man klarer det å snakke sammen om felles sosiale sex koder.. Ingen er tankelesere... Håper du klarer å utfordre deg selv litt, slik at du føler det blir bedre for deg og partneren din ❤️. Endret 3. februar 2024 av Irak 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #10 Skrevet 3. februar 2024 Irak skrev (4 minutter siden): Det med å ta iniativ kan være vanskelig for noen slik du beskriver, og er noe du må prøve å jobbe med... Så er det mange måter å ta initiativ på 👌. Du kan feks dempe belysningen, sette på sexy stemningsfull musikk, tenne masse stearinlys og sørge for å smile masse. Smil er veldig sexy, og spesielt å blunke til han. Prøve å spøke eller tulle litt..... Kroppslig iniativ kan være vanskelig for noen, og det forstår jeg godt. Det er ikke alle som klarer å være så direkte med partneren sin.... Så kommer det jo litt an på hvor god partneren din er til å lese deg også... Noen kommuniserer så bra at blikk er nok. Andre må gjøre mer innsats for å få partneren til å forstå hvor man vil hen. Så kan det være lurt hvis man klarer det å snakke sammen om felles sosiale sex koder.. Ingen er tankelesere... Håper du klarer å utfordre deg selv litt, slik at du føler det blir bedre for deg og partneren din ❤️. Absolutt noe jeg må og vil jobbe med! Vi er begge kommuniserer veldig kroppslig og har våre blikk og koder om man kan si det slik. Vi har et forhold som er veldig lekent og spøker mye med hverandre, men så er det fysiske som stopper litt opp. Må nok vær modig med både å vær med å vær mer fysisk direkte med han, men også ta oss en prat om dette. Ingen av delene er lett, sex er vanskelig å prate om synes jeg😅 men takk for svar! Setter veldig pris på ulike innspill her- det trenger jeg! Anonymkode: 91e80...990 2
imagineme Skrevet 3. februar 2024 #11 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje det er det som er problemet mitt, at jeg rett og slett er elendig på å forføre han🤔 kombinert med dårlig selvtillit så legger jeg alt på hans bord. Det virker ut som måten du gjør det på så er det både uskyldig forførende som fort kan ende med sex. Har en del ubehagelig erfaring med klåing fra mannfolk som tror jeg setter en litt ubevist sperre for at jeg ikke vær den personen. Har ikke tenkt så veldig mye over det før nå, men takk for svar! Ga meg litt perspektiv på ting. Anonymkode: 91e80...990 Andre mannfolk er ikke DIN mann 🙂 Men, hvordan er driften hans? Hva gjør han når han tar initiativ til sex? Om han har en høy drift så er det vel veldig tvilsomt at han takker nei 🙂 I tillegg så må du bare ha i bakhodet at om du skulle bli avvist en gang eller to så er også det helt innafor. Ikke alltid man har lyst og det skal man respektere. Varsellampene bør lyse hvis man blir avvist gang på gang, men det vet jo ikke du enda, for du pleier ikke å ta initiativ. Så, hva har du å tape egentlig? Masse lykke til 🙂 1
Elaine Marley Skrevet 3. februar 2024 #12 Skrevet 3. februar 2024 Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #13 Skrevet 3. februar 2024 imagineme skrev (46 minutter siden): Andre mannfolk er ikke DIN mann 🙂 Men, hvordan er driften hans? Hva gjør han når han tar initiativ til sex? Om han har en høy drift så er det vel veldig tvilsomt at han takker nei 🙂 I tillegg så må du bare ha i bakhodet at om du skulle bli avvist en gang eller to så er også det helt innafor. Ikke alltid man har lyst og det skal man respektere. Varsellampene bør lyse hvis man blir avvist gang på gang, men det vet jo ikke du enda, for du pleier ikke å ta initiativ. Så, hva har du å tape egentlig? Masse lykke til 🙂 Det er helt sant! Driften er relativt høy, men han er ofte sliten på slutten av dagen pga jobb og alt som skjer på fritiden. Han legger seg ofte i fanget mitt eller gir meg et spesielt blikk som jeg ofte «svarer» eller reagerer på. ja, altså jeg har fullstendig forståelse for at man ikke alltid har lyst og avvisning må man regne med. Det er ho helt naturlig for oss alle uavhengig av kjønn og drifter. men takk for innspill! Er vel litt pinglete av meg og trenger vel bare litt mot så får jeg håpe det blir bedring på denne fronten. Anonymkode: 91e80...990
imagineme Skrevet 3. februar 2024 #14 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): men takk for innspill! Er vel litt pinglete av meg og trenger vel bare litt mot så får jeg håpe det blir bedring på denne fronten. Anonymkode: 91e80...990 Prøv - Kan være at du blir ekstremt positivt overrasket og at sexlivet deres når nye høyder ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #15 Skrevet 3. februar 2024 Bare å kaste seg ut i det og ta insjativ! Anonymkode: 0776f...02a
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #16 Skrevet 3. februar 2024 Føler meg så sinnsykt dum og mislykket.. Kjørte på med det jeg hadde på lager tidligere i kveld også ble jeg avvist. Sitter å er mest lei meg fordi jeg føler det er noe galt jeg gjør eller noe galt med meg.. Her må det en prat til, men fy søren dette var sykt kjipt.. Anonymkode: 91e80...990
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #17 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Føler meg så sinnsykt dum og mislykket.. Kjørte på med det jeg hadde på lager tidligere i kveld også ble jeg avvist. Sitter å er mest lei meg fordi jeg føler det er noe galt jeg gjør eller noe galt med meg.. Her må det en prat til, men fy søren dette var sykt kjipt.. Anonymkode: 91e80...990 Det er absolutt ikke normalt, du må ha skaffet deg en aseksuell partner. Hvis du ikke vil ha det sånn resten av livet, må han få et ultimatum. Anonymkode: 11ebf...fba
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #18 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 4.2.2024 den 0.50): Føler meg så sinnsykt dum og mislykket.. Kjørte på med det jeg hadde på lager tidligere i kveld også ble jeg avvist. Sitter å er mest lei meg fordi jeg føler det er noe galt jeg gjør eller noe galt med meg.. Her må det en prat til, men fy søren dette var sykt kjipt.. Anonymkode: 91e80...990 Må jo være noe galt med han hvis han ikke vil ha varmt og godt kjøtt på pikken. Anonymkode: df7ac...f5d
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #19 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 4.2.2024 den 9.23): Det er absolutt ikke normalt, du må ha skaffet deg en aseksuell partner. Hvis du ikke vil ha det sånn resten av livet, må han få et ultimatum. Anonymkode: 11ebf...fba Når kvinner driver med sexnekt så er gjerne rådet at sutring og ultimatum er det dummeste du kan gjøre. Anonymkode: c211a...024
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #20 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 3.2.2024 den 11.07): Står litt fast og trenger litt råd på dette med å ta inisjativ til sex. Sliter sikkelig med å være den som tar inisjativ til sex med samboeren og det plager meg. Prøvd å finne en årsak til dette for å løse opp i det for som regel er jo dette noe han også ønsker. Tenker det kan vær fint for han også at jeg tar inisjativ også, ikke bare han. Tror rett å slett jeg er redd for avvisningen og at det går på selvtillit- eller mangel på selvtillit. i starten av forholdet var jeg kanskje litt mer på, men sluttet med det fordi det var så sinnsykt kjip følelse å bli avvist. Som jeg vet er både naturlig og at slik er det for oss alle. Jeg kan sitte å vær sprengkåt og våt som bare det, men allikavel så har jeg en sperre på å ta inisjativet. Som naturlig nok gjør meg ganske frustert…. Noen som har tips eller råd på det her? Som kanskje har slitt med det selv? Noe slikt «bare gjør det» funker ikke for meg da sperren er såpass stor.. har tenkt det så mange ganger også klarer jeg det bare ikke. De gangene jeg prøver så er det vel ganske såpass defust at han ikke alltid enser det en gang.. Anonymkode: 91e80...990 Etter lang tid med et mønster (stereotypt: han viser initiativ, du er en «portvokter» som sier ja eller nei) så kan det nok være vanskelig å bryte mønsteret. Hvis han ikke er vant til at du prøver deg så synes han kanskje at det er rart, tror at du kødder eller føler seg truet. Det viktigste er kanskje at du må jobbe med deg selv til du tåler å vise hva dine lyster er (på mer eller mindre subtile/effektive måter) - og å tåle å få avslag. Som mann så har jeg måttet tåle å få avslag hele livet. Det er helt naturlig (selv om det kan være kjipt). Som kvinne så antar jeg at det er litt mer fremmed territorie for deg, og at det er tryggere å la han være utpå glattisen. Med det som konsekvens at du ikke får påvirke når ting skjer. Hvis du har lyst på han og han ikke har lyst på deg - vedvarende og over tid. Så er det kanskje ikke liv laga. Livet er kort og partnere man ikke passer med… Anonymkode: c211a...024 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå