AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #1 Skrevet 3. februar 2024 Er deprimert, det skal sies.. ikke veldig alvorlig, men nok til at jeg føler på en nedstemthet hele tiden. For 5 år siden før jeg møtte samboer, skrev jeg mye med en annen mann. Møttes flere ganger også. Jeg vet han var veldig interessert, han la ikke skjul på det. Sendte meg meldinger hver dag, ringte, og ville være sammen så mye som mulig. Han var veldig snill, hadde god økonomi, god jobb. En veldig bra person. Men jeg følte ingenting annet enn vennskapelige følelser ovenfor han. Var ærlig med han hele tiden, vi møttes litt likevel, men jeg klarte liksom ikke føle annet enn vennskap.. Så møtte jeg samboer, og ble veldig betatt med en gang. Han har mye av de samme kvalitetene, men han er ufør pga psykisk traume. Greit nok det, han er veldig flink å jobbe i huset og holder på mye av tiden. Fikk opp han andre på Facebook, og fikk en sånn rar følelse.. ikke anger, men at jeg tenkte kanskje livet hadde vært lettere, siden han er i jobb, at følelsene kunne kommet. Men så vet jeg jo innerst inne at jeg nesten ikke ville kysse han engang, og hvertfall ikke mer.. men det er gått noen år, men vet jo jeg ikke følte det da.. Men nå blir jeg så forvirret og kvalm over alt. Andre som har følt det sånn? Anonymkode: efe65...3dd
Sunshade83 Skrevet 3. februar 2024 #2 Skrevet 3. februar 2024 Let it go. Ikke velg en mann bare fordi du ønsker en komfortabel livsstil.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #3 Skrevet 3. februar 2024 Følte du ikke noe for ham da, gjør du det heller ikke nå. Det er livsstilen som tiltrekker deg. Vil du være i et forhold for pengenes skyld? Den type utveksling har et navn. Anonymkode: 78f2f...4bd 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #4 Skrevet 3. februar 2024 Glem det. Har møtt noen jeg også, jeg skulle ønske jeg klarte å forelske meg i. Men går det ikke så går det ikke. Anonymkode: f7995...c2e
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #5 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Følte du ikke noe for ham da, gjør du det heller ikke nå. Det er livsstilen som tiltrekker deg. Vil du være i et forhold for pengenes skyld? Den type utveksling har et navn. Anonymkode: 78f2f...4bd Nei, det vil jeg absolutt ikke. Kanskje og at han har både giftet seg og fått barn, mens samboer vil ikke gifte seg, og vi har ikke barn. Men jeg hadde ikke følelser for han, i det hele tatt.. Anonymkode: efe65...3dd
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #6 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Glem det. Har møtt noen jeg også, jeg skulle ønske jeg klarte å forelske meg i. Men går det ikke så går det ikke. Anonymkode: f7995...c2e Nei, det er helt sant. Jeg og skulle ønske jeg hadde følelser, men de var bare ikke der.. Anonymkode: efe65...3dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå