Shea Skrevet 30. januar 2006 #1 Skrevet 30. januar 2006 Har dere sett den nye reklamen for Audi quatro med den hunden som renner føttene av seg etter Audien, for så å gå ut i svingen.... rett i snøskavelen. Til og med ungene syntes den reklamen var fengende. Dem lo og lo lenge etter at reklamen var over.
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2006 #2 Skrevet 30. januar 2006 Tolvåringen her ble så sint, hun syns så synd på hunden... Jeg prøvde å si at hunden hadde det moro. Men neida......
Shea Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2006 Stakkars pia di... Det va jo dumt at hun ble sint. Min kar på 5år lo hysterisk (det samme gjorde jeg). Flere av ungene i barnehagen i dag pratet også om den. Nå har han sett hunder leke vilt ute da og vet at hunder tåler mye morro i snøen.
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2006 #4 Skrevet 30. januar 2006 Tolvåringen her syns synd på dyr bare fordi de er søte også.........
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #5 Skrevet 2. februar 2006 Tolvåringen her syns synd på dyr bare fordi de er søte også......... ← Det er jo en god egenskap da. Du har nok oppdratt datteren din godt
Gjest lilletroll Skrevet 2. februar 2006 #6 Skrevet 2. februar 2006 Har dere sett den nye reklamen for Audi quatro med den hunden som renner føttene av seg etter Audien, for så å gå ut i svingen.... rett i snøskavelen. Til og med ungene syntes den reklamen var fengende. Dem lo og lo lenge etter at reklamen var over. ← :grine2: Ja den er morsom!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå