AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #1 Skrevet 3. februar 2024 Hei. Dette er skikkelig vanskelig å skrive og jeg har ingen jeg våger å åpne meg til om dette. Jeg er gift med en mann jeg har vært sammen med i snart 20 år. Vi har to tenåringer, og det jeg opplever som et trygt og godt forhold. Vi er begge i midten av 40-årene. Problemet mitt er at jeg byttet jobb for litt over et år siden, og fikk en skikkelig connection med en kollega. Hva han føler for meg det aner jeg ikke, det eneste jeg vet er at vi tenker så likt om så mye og at jeg føler meg «sett» sammen med han. Også han har et forhold som har vart ca like lenge som mitt, og to barn i barneskolealder. Jeg tar meg selv i å tenke på han i alt for stor grad, overtolker kroppsspråk, bruker masse tid på å tenke på hvordan han tenker om meg. Altså, det er på ungdomsskolenivå dette, det er helt latterlig. Rent logisk vet jeg at jeg ikke kommer til å initiere noe, at han har det bra der han er, at jeg er lykkelig der jeg er - men følelsesmessig er jeg bare betatt og det vil ikke slippe. Er det noen som har vært i en lignende situasjon og kan dele noen råd eller erfraringer fra hvordan dere kom dere ut av følelsen og tilbake til hverdagen? Anonymkode: 783e9...a75
Gjest WhisperingWind Skrevet 3. februar 2024 #2 Skrevet 3. februar 2024 Prøv å unngå han mest mulig og kun hold det profesjonelt. Om du er for mye rundt han og prater om mye personlig nærer du opp under følelsene. Det er vanlig at en kan tiltrekkes mot andre mennesker selv om en er i et bra forhold. Men så er det hva du gjør med den attraksjonen. Drepe den ved fødselen eller fyre opp gløden til den blir en Brann som sluker deg.
Fjellmannover190 Skrevet 3. februar 2024 #3 Skrevet 3. februar 2024 Man møter litt ulike personer gjennom livet som man blir fasinert eller litt forelsket i, selv om man er i et forhold. Det har jeg gjort gjennom mitt lange samliv. Spørsmålet er om du vil risikere det du har nå, for noe som kanskje kan bli, eller om du skal bare leke med tanken og sette pris på flørten? Og klarer du å kun sette pris på det uten å gå videre?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #4 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei. Dette er skikkelig vanskelig å skrive og jeg har ingen jeg våger å åpne meg til om dette. Jeg er gift med en mann jeg har vært sammen med i snart 20 år. Vi har to tenåringer, og det jeg opplever som et trygt og godt forhold. Vi er begge i midten av 40-årene. Problemet mitt er at jeg byttet jobb for litt over et år siden, og fikk en skikkelig connection med en kollega. Hva han føler for meg det aner jeg ikke, det eneste jeg vet er at vi tenker så likt om så mye og at jeg føler meg «sett» sammen med han. Også han har et forhold som har vart ca like lenge som mitt, og to barn i barneskolealder. Jeg tar meg selv i å tenke på han i alt for stor grad, overtolker kroppsspråk, bruker masse tid på å tenke på hvordan han tenker om meg. Altså, det er på ungdomsskolenivå dette, det er helt latterlig. Rent logisk vet jeg at jeg ikke kommer til å initiere noe, at han har det bra der han er, at jeg er lykkelig der jeg er - men følelsesmessig er jeg bare betatt og det vil ikke slippe. Er det noen som har vært i en lignende situasjon og kan dele noen råd eller erfraringer fra hvordan dere kom dere ut av følelsen og tilbake til hverdagen? Anonymkode: 783e9...a75 Jeg opplevde det samme når jeg var gift med eksen. Det eneste som hjalp for meg var å fjerne meg fra situasjonen, og unngå den andre personen fysisk og digitalt. Det handlet nok også om at jeg og eksen egentlig var ferdige med hverandre, vi ble jo skilt etterhvert. Er gift på nytt nå og har ikke opplevd sånne småforelskelser igjen. Tolker det som at jeg er fornøyd med det jeg har. Anonymkode: c8912...4e7
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #5 Skrevet 3. februar 2024 Jeg tror sånne forelskelser er helt vanlig, så ikke stress med det. Så lenge du er lykkelig der du er, og ikke kommer til å gjøre noe med det. Hvordan har du kommet over forelskelser tidligere? Det er greit å tenke over, siden du tenker det er på tide å komme over denne forelskelsen. Og hva kan du gjøre for å kjenne på litt ekstra følelser ovenfor mannen din? Anonymkode: c08bf...107
imagineme Skrevet 3. februar 2024 #6 Skrevet 3. februar 2024 Gresset er alltid grønnest der man vanner det 🙂
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #7 Skrevet 3. februar 2024 prøv å provosere fram hans dårlige side kanskje? Slik at du får litt avsmak. Men iom at dere arbeider sammen, er nok ikke dette et noe videre godt forslag Anonymkode: 1e230...829
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå