AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #1 Skrevet 3. februar 2024 Har du noen gang opplevd at et kvinnfolk prøver å ødelegge for deg og mannen din, og at henne påstander ikke har rot i virkeligheten? Føler det er så mange historier hvor det kvinnfolkene kommer med faktisk stemmer: men finnes det noen her som har opplevd det å faktisk bli satt ut påstander om, være seg om deg eller din mann kun for å ødelegge - ting som faktisk var totalt usanne? Anonymkode: 672b5...99a
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #2 Skrevet 3. februar 2024 Hvordan vet du at historiene ikke stemmer, at det ikke er mannen din som blånekter og lyver? Anonymkode: e8958...2d0 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #3 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvordan vet du at historiene ikke stemmer, at det ikke er mannen din som blånekter og lyver? Anonymkode: e8958...2d0 Jeg har ikke peiling jeg vel, jeg bare spørr for nysgjerrighetens skyld jeg😂 Anonymkode: 672b5...99a
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #4 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke peiling jeg vel, jeg bare spørr for nysgjerrighetens skyld jeg😂 Anonymkode: 672b5...99a Står jo «enten om deg, eller din mann»✌🏼 Er ikke spesifikt rettet mot noen, jeg bare lurer på om noen har sånne historier hvor en dame har lagt ut påstander om deg eller mannen din kun for å ødelegge Anonymkode: 672b5...99a
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #5 Skrevet 3. februar 2024 Og jo, man kan ofte avsløre løgn og vite om mannen eller damen lyver eller ikke i enkelte tilfeller. Et eksempel kan vel være at hun/han sier at damen/mannen i forholdet har vært utro på et gitt tidspunkt, men så var du med vedkommende hele dagen det snakkes om så det ikke kan være mulig etc Anonymkode: 672b5...99a
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #6 Skrevet 3. februar 2024 En veninne prøvde å ødelegge forholdet til meg og min eks. Hun var enslig mamma og slet og ville vel det samme for meg. 🤷 Ble brudd etter to tre år. Anonymkode: e8242...347
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #7 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): En veninne prøvde å ødelegge forholdet til meg og min eks. Hun var enslig mamma og slet og ville vel det samme for meg. 🤷 Ble brudd etter to tre år. Anonymkode: e8242...347 Ja, ikkesant.. hvordan prøvde hun å ødelegge da? Sa hun at mannen din og henne hadde vært utro for å så tvil hos deg (eller motsatt, sa at du hadde gjort noe galt) eller bare prøvde hun seg rett og slett på mannen din? Anonymkode: 672b5...99a
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #8 Skrevet 3. februar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har ikke peiling jeg vel, jeg bare spørr for nysgjerrighetens skyld jeg😂 Anonymkode: 672b5...99a Hvorfor lurer du på dette og er så nysgjerrig? Hva skal du med den informasjonen om det ikke angår deg, må vel være andre ting å være nysgjerrig på, herlighet så kjedelig liv du må ha Anonymkode: 35617...b58
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #9 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor lurer du på dette og er så nysgjerrig? Hva skal du med den informasjonen om det ikke angår deg, må vel være andre ting å være nysgjerrig på, herlighet så kjedelig liv du må ha Anonymkode: 35617...b58 Deg om det, du sitter på kvinneguiden du også😂 Jeg er gravid og syk - så hvorfor ikke. Alt folk skal henge seg oppi Anonymkode: 672b5...99a 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #10 Skrevet 3. februar 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Deg om det, du sitter på kvinneguiden du også😂 Jeg er gravid og syk - så hvorfor ikke. Alt folk skal henge seg oppi Anonymkode: 672b5...99a Du er gravid og så lurer du på slikt tull??? Stakkars barn med et slikt forbilde. "Alt folk skal henge seg opp i" du legger ut noe på KG hvor alle kan kommentere, da ber du om at folk legger seg opp i deg. Off så umoden du er Anonymkode: 35617...b58
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #11 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du er gravid og så lurer du på slikt tull??? Stakkars barn med et slikt forbilde. "Alt folk skal henge seg opp i" du legger ut noe på KG hvor alle kan kommentere, da ber du om at folk legger seg opp i deg. Off så umoden du er Anonymkode: 35617...b58 Håper du ikke selv har barn skriver dette til hun som er gravid, absolutt ikke en fin kommentar, hvilket forbilde er du selv da? En kan vel lure på hva som helst, folk velger vel selv om de vil svare eller ikke? Ikke alle spørsmål passer alle 🤷🏻♀️ Eller ble en nerve truffet av spørsmålet fordi du er en av de som har prøvd å ødlegge et forhold med falske beskyldninger 🤔 Ts: ikke bry deg om så barnslige kommentarer. Jeg har opplevd dette, ei sjalu dame sendte meg meldinger om at hun var med typen men på gitte tidspunkt var vi sammen, samme dame opprettet falsk profil på Facebook og sendte typen melding om at jeg hadde vært utro når jeg var på julebord noe som ikke stemte, i tilegg var han med på julebordet så vi la raskt sammen to og to Anonymkode: fed68...c5d
Gjest Hoia Skrevet 3. februar 2024 #12 Skrevet 3. februar 2024 Hva er det med dere da? Ødelegge andres forhold? Hvem gjør vel det? Og hvilke forhold lar seg påvirke av utenforstående på den måten? Nei, nå er det ut av KG, her!
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #13 Skrevet 3. februar 2024 Det er ihvertfall forferdelig å ville tro på mannen, men egentlig føle at den andre ikke juger. Det å ikke vite hva en skal tro og kjenne på at noen ikke vil en vel. En får ikke fred før en får svar. Anonymkode: d42b7...bd3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #14 Skrevet 3. februar 2024 Nei, men jeg har opplevd det motsatte; at en mann har veldig prøvd å flørte med meg og si at han og tidligere samboer har pause/gjort det slutt, og at det viser seg at dette ikke heelt stemte (eller så blir de sammen med eksen igjen kort tid etterpå), og at dama da oppfattet min interesse som at jeg var en skummel home wrecker som prøvde å lokke den stakkars, stakkars forsvarsløse mannen hennes utpå. Anonymkode: 236a2...7d7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #15 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du er gravid og så lurer du på slikt tull??? Stakkars barn med et slikt forbilde. "Alt folk skal henge seg opp i" du legger ut noe på KG hvor alle kan kommentere, da ber du om at folk legger seg opp i deg. Off så umoden du er Anonymkode: 35617...b58 Og du er noe bedre selv som kommenterer slike ting? Har gravide plutselig ikke lov til å underholde seg selv eller lure på tullete ting? Må alt være så forbanna serriøst bare fordi man er gravid?😂 Eller kan ikke gravide følge influencere som er helt tomme i topplokket, se på reality eller se på tiktok da heller i følge deg? Nei fyfader, tror du skal passe på deg selv jeg - du er hvertfall ikke et godt forbilde som kan komme med en slik kommentar mot noe så uskyldig😌 Anonymkode: 672b5...99a
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #16 Skrevet 4. februar 2024 Hoia skrev (9 timer siden): Hva er det med dere da? Ødelegge andres forhold? Hvem gjør vel det? Og hvilke forhold lar seg påvirke av utenforstående på den måten? Nei, nå er det ut av KG, her! Hæ? Jeg vil ikke ødelegge andres forhold?😅 tror du har misforstått noe Anonymkode: 672b5...99a 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå