AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #1 Skrevet 3. februar 2024 God morgen, Har veldig lyst å forhøre meg med noen andre der ute i min utfordring. Jeg er en ung mann i slutten av 30 årene. Livet er på stell, anser meg selv som attraktiv og vil nok sier at jeg er en stabil person. Har levd i et forhold i over ti år som ikke klarte å matche mine seksuelle preferanser ift bondage og litt mer enn bare vanilla. Ser meg litt foran en problemstilling siden jeg ikke vet hvordan jeg egentlig kan komme i kontakt med personer som har samme interesser? Jeg anser seksualitet og dekke egne interesser som viktig i et partnerskap siden jeg vet hvordan det er å ikke ha det. Men er faktisk usikker hvor man kan møte folk med samme særinteresser 😅 Det betyr ikke at det er det eneste jeg er ut etter, kun at det er en viktig del for meg i et partnerskap. Kommer selv fra et nærmere land med rund 80 million innbyggere opprinnelig. Her var det litt lettere å nå et spesifikt publikum. Takk for oppmerksomheten 🤘 Anonymkode: f6a94...c76 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #2 Skrevet 3. februar 2024 Fetlife.com Anonymkode: 423b1...5ce 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå