AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #1 Del Skrevet 3. februar 2024 ....Hvis venninna di hadde gått fra mannen sin gjennom 20 år fordi hun ble forelsket i en annen.. Hun innleder rask et forhold med forelskelsen. Han flytter inn før den andre rekker flytte ut sine saker.. Du og alle de andre venninnene hennes , ser henne nesten ikke lenger.. Han er alltid med. Er han ikke med, så plinger telefonen hennes i ett sett - kjærlighetserklæringer fra han. Han frir etter noen måneder og vil at de skal begynne se etter hus sammen. Nå blir det bryllup til høsten. Hun er innflytter, han er kjent i hele kommunen. Som notorisk utro skjørtejeger, grisete og upassende og som en som ikke er snill med damene sine. Han har gjort mange mye vondt. Kan legge til at aldersforskjellen er stor og han er over 60. Hun er helt blendet av hans kjærlighet til henne. Ser ingen røde flagg og han er det beste som har skjedd henne. Jeg er glad hun er glad, men har en stor klump i magen. Hadde du sagt noe? Hva isåfall? Hun har fått høre diverse rykter om han fra andre. Det har ikke falt i god jord og de har blitt kuttet ut av livet hennes. Sier jeg noe , er jeg redd jeg også blir kuttet ut. (Hun kommer vel kanskje i retur den dagen hun finner ut at ryktene var sanne?) Sier jeg ikke noe, kommer jeg til å ha dårlig samvittighet og være livredd utfallet.. Anonymkode: 546a7...8be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #2 Del Skrevet 3. februar 2024 Hun viser jo ganske tydelig at hun ikke vil høre noe negativt om han. Noen ganger må man bare la mennesker få gjøre store feil i livet sitt, også får man heller bare være tilstede for dem når ting har blitt vanskelig og tøft. Også kan jo dette gå helt fint også. Han kan jo være oppriktig forelsket i henne, selv om han ikke har vært det i tidligere forhold. Anonymkode: eefeb...34c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #3 Del Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun viser jo ganske tydelig at hun ikke vil høre noe negativt om han. Noen ganger må man bare la mennesker få gjøre store feil i livet sitt, også får man heller bare være tilstede for dem når ting har blitt vanskelig og tøft. Også kan jo dette gå helt fint også. Han kan jo være oppriktig forelsket i henne, selv om han ikke har vært det i tidligere forhold. Anonymkode: eefeb...34c Ja, jeg tror egentlig det jeg også. At jeg må holde kjeft og være der for henne om det eventuelt går skeis. Og håper absolutt at han er en ny og bedre versjon, enn det han har vært de siste 40 årene 😅 Anonymkode: 546a7...8be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #4 Del Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, jeg tror egentlig det jeg også. At jeg må holde kjeft og være der for henne om det eventuelt går skeis. Og håper absolutt at han er en ny og bedre versjon, enn det han har vært de siste 40 årene 😅 Anonymkode: 546a7...8be Ja, man må nesten bare håpe på det beste. Det er vanskelig når noen blir så hodestups forelsket som venninnen din er, og det kan fort bli slitsomt når hun skal ha han med overalt eller tekste med han hele tiden når han ikke er tilstede. Du er en god venninne som holder ut😊 Anonymkode: eefeb...34c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #5 Del Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja, man må nesten bare håpe på det beste. Det er vanskelig når noen blir så hodestups forelsket som venninnen din er, og det kan fort bli slitsomt når hun skal ha han med overalt eller tekste med han hele tiden når han ikke er tilstede. Du er en god venninne som holder ut😊 Anonymkode: eefeb...34c Takk 😊 Vanskelig å vite hva man bør gjøre. Eller hva som er riktig å gjøre / ikke gjøre.. Anonymkode: 546a7...8be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #6 Del Skrevet 3. februar 2024 Hadde ei venninne i samme situasjon. Sa ingenting, men hun merket etterhvert selv at det skurret og da var jeg der og validerte følelsene hennes. Heldigvis kom hun seg bort. Anonymkode: f7ce6...9af 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 3. februar 2024 #7 Del Skrevet 3. februar 2024 Det beste du kan gjøre er å være der for henne. Hun kommer nok til å innse det etterhvert, hun hører på det dere sier når hun er klar for det. Til da er det dessverre ikke så mye man kan gjøre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #8 Del Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hadde ei venninne i samme situasjon. Sa ingenting, men hun merket etterhvert selv at det skurret og da var jeg der og validerte følelsene hennes. Heldigvis kom hun seg bort. Anonymkode: f7ce6...9af Så bra hun kom seg bort ❤️ Anonymkode: 546a7...8be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #9 Del Skrevet 3. februar 2024 Du må si i fra hvis dette forholdet er til fare for mer enn et knust hjerte. Bare si at du er bekymret, at du håper at de har et bra forhold men at du er redd for hennes sikkerhet. Og at du skal støtte henne i å være med han om hun vil det, men at hun må love å fortelle deg om det skulle skje noe som skurrer. Hvis hun føler du dømmer henne vil hun nok være for stolt til å komme til deg om det er noe problemer, eller hvis du forlanger at hun må gå i fra han dersom noe skjer. En god venninne lytter, støtter og stiller opp, uten å dømme og stille krav. Tror mange holder hendelser for seg selv fordi dem opplever å bli presset ut av et forhold fra sine venninner. Det er viktig at hun blir forsikret om at alt blir mellom dere og at du støtter henne uansett valg. Skulle det bli farlig for henne, så har hun informert deg, og du kan kontakte politi. Sier hun ingenting, er det ingen som vet før det eventuelt er for sent. (Nå tolket jeg det dit at han kunne være farlig og voldelig. Ikke sikkert det er tilfelle, men hvis jeg forsto det rett.) Anonymkode: ba98d...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #10 Del Skrevet 3. februar 2024 Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: e02a3...ccf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 3. februar 2024 #11 Del Skrevet 3. februar 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg