AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #1 Del Skrevet 2. februar 2024 Hei! Jeg har ei venninne som jeg opplever bare spiller et spill med meg.. Det blir alltid sendt dobble signalerer, som forvirrer meg i vennskapet. Når vi møtes er stemningen god og jeg får inntrykk av at vedkommende liker meg. Men på Instagram er personen opptatt av å ikke synliggjøre vennskapet vårt. Det er alltid de andre vennene rundt som får «likes» og kommentarer, mens jeg blir hoppet over. Men å miste meg som støttespiller vil hun på ingen måte.. Får alltid en følelse av at personen på en måte ikke helt vil ha meg inne i sitt liv, samtidig som vedkommende er redd for å miste meg. Blir nesten irritert over dette, da jeg ikke orker å bli holdt på gress. Om jeg ikke er godt nok for henne, hvorfor holde fast på meg da? Hva tror dere er opplegget her egentlig, og er det noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: f4a89...309 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #2 Del Skrevet 2. februar 2024 Heldigvis betyr ikke sosiale medier noe. Om det er god stemning IRL, er det det eneste som betyr noe. Når man begynner å tenke sånn, så er det kanskje på tide å ta en pause fra Instagram? Anonymkode: b9d1d...2f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #3 Del Skrevet 2. februar 2024 Tenker du burde ta deg en pause fra Instagram. Anonymkode: 3efe0...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #4 Del Skrevet 2. februar 2024 Hvordan er du med henne i real life da? Spør du henne om livet hennes? Eller snakker du kun om deg selv? Anonymkode: f3fb9...6ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #5 Del Skrevet 2. februar 2024 Ta på gress du så blir det så bra..... Anonymkode: 90e87...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #6 Del Skrevet 3. februar 2024 Jeg tror du overreagerer. Kommenterer svært sjeldent på bildene til min beste venninne. Tenker ikke over det engang. Vi snakker jo hver dag, og er hverandres life line. Anonymkode: 72146...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå