AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #1 Skrevet 2. februar 2024 Alle mennesker har mindre sjarmerende sider. Hva er det med din partner som du virkelig skulle ønske at kunne være annerledes? Min mann er alt for omstendelig. Alt skal være så perfekt, rent og ryddig hele tiden han styrer og ordner selv og det er jo fint, men kan bli for mye av det gode😅 Anonymkode: e916a...2f1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #2 Skrevet 2. februar 2024 Han sladrer om alt til mor. Skal ringe og oppdatere mamma hele tiden, skulle tro de var venninner og ikke mor og sønn. Ellers er han veldig grei. Anonymkode: fe7cc...631
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #3 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alle mennesker har mindre sjarmerende sider. Hva er det med din partner som du virkelig skulle ønske at kunne være annerledes? Min mann er alt for omstendelig. Alt skal være så perfekt, rent og ryddig hele tiden han styrer og ordner selv og det er jo fint, men kan bli for mye av det gode😅 Anonymkode: e916a...2f1 Han er fantastisk på alle måter. Klarer ikke finne noe negativt, kanskje at han er sløvere med å rydde enn meg,men hans hus hans rot🤣 Drømmenann,snill,tolmodig,nydelig elsker,kjekk,mitt alt❤❤ Anonymkode: 4b47c...214
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #4 Skrevet 2. februar 2024 8 minutter siden, AnonymBruker said: Alle mennesker har mindre sjarmerende sider. Hva er det med din partner som du virkelig skulle ønske at kunne være annerledes? Min mann er alt for omstendelig. Alt skal være så perfekt, rent og ryddig hele tiden han styrer og ordner selv og det er jo fint, men kan bli for mye av det gode😅 Anonymkode: e916a...2f1 Han er utrolig dårlig på å se sine dårlige sider 😅 veldig sensitiv der altså, går alltid i forsvar og unnskylder seg straks med ting og tang slik at han avskriver sitt ansvar. Anonymkode: 6bd55...66e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå