AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #1 Del Skrevet 2. februar 2024 Fikk sms om at jeg har mottatt dittgavekort (gaven er fra noen vi kjenner). Prøvde å skrive ut kortet i dag, kom opp et gebyr på 15 kroner i tillegg til selve "gaven" som var 2000kr. Men det lot seg ikke skrive ut, virket også ut som at vi måtte betale 2015 kroner? noen som vet? må jeg betale noe her og hvordan funker det egentlig? eller må jeg betale de 15 kronene? Anonymkode: 400f9...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 2. februar 2024 #2 Del Skrevet 2. februar 2024 Det første du må gjøre er å hente gavekortet i en automat på et av ca. 80 kjøpesentre i Norge. Du taster hentekoden som er i meldingen og ut av automaten kommer gavekortet som er klart til bruk i 4000 butikker på ca. 80 kjøpesentre og på over 70 hoteller. Du kan kjøpe akkurat det du ønsker deg, eller booke hotellrom og nyte en deilig middag i en av restaurantene til Thon Hotels. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #3 Del Skrevet 2. februar 2024 Sofakona skrev (3 minutter siden): Det første du må gjøre er å hente gavekortet i en automat på et av ca. 80 kjøpesentre i Norge. Du taster hentekoden som er i meldingen og ut av automaten kommer gavekortet som er klart til bruk i 4000 butikker på ca. 80 kjøpesentre og på over 70 hoteller. Du kan kjøpe akkurat det du ønsker deg, eller booke hotellrom og nyte en deilig middag i en av restaurantene til Thon Hotels. Var akkurat det jeg gjorde, men kom opp feilmelding og at det ikke gikk. Virket ut som at jeg måtte betale noe, men skjønte ikke hva Anonymkode: 400f9...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 2. februar 2024 #4 Del Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var akkurat det jeg gjorde, men kom opp feilmelding og at det ikke gikk. Virket ut som at jeg måtte betale noe, men skjønte ikke hva Anonymkode: 400f9...263 Hmmm det tror jeg ikke. Har du prøvd p ringe de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå