AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #1 Skrevet 2. februar 2024 Jeg er mildt frustrert om dagen.. vi er inne i en litt dårlig periode, typ depressiv pga diverse ting som skjer på hver vår kant. Dette har gjort til at det har blitt litt rart imellom oss. Vi snakker ikke noe særlig sammen utenom de praktiske tingene, og det er ingen særlig nærkontakt. Jeg føler ofte om det er noe som må prates om i forholdet, er det jeg som må ta det opp fordi han vil helst ikke snakke om ting, vil bare være i stillhet og glemme det. Men når vi kommer igang, prater han godt og det hjelper oss. Nå om jeg prøver å snakke om situasjonen svarer han bare irritert at det er ingenting. Jeg bare er trøtt og kjeder meg. Begynner å bli sint nesten og kommer med anklager til meg at jeg skal bare krangle.( jeg prater vennlig og rolig, men det er han som er negativ og irritert) vi er i 40 årene og bodd sammen i 8 år, jeg tenker liksom at vi må kunne kommunisere oss i mellom hva som skjer, det er følelsen av rosa elefant i rommet, men jeg må bare gi meg fordi han vender på det slik at jeg føler til slutt det er meg som er problemet slik han fremstiller det. men så fortsetter det jo bare, men jeg føler meg låst , det er som om ordene hans sier en ting mens tonen, utrykk, handlinger og magefølelsen min sier noe annet. jeg må liksom bare la han være, men det er liksom 4 dagen nå, kjenner det er trist og jeg forstår det virkelig ikke, jeg tror på en måte at han kan forandre humøret om jeg tar intinativ til noe helt annet men det føles litt unaturlig, og det er litt fordi jeg burde vel også bli respektert (?) jeg mener det går jo ann å svare på en annen måte enn så aggressivt og ikke være så unnvikende etterpå(?) Jeg føler at jeg på en måte godtar hans væremåte om jeg tar intitiativ til noe annet for å snu situasjonen. Han gjør jo ikke det han heller. Eller er jeg bare sensitiv nå (?) Huff, jeg har ingen nære venner jeg kan diskutere dette med, er det noen som er har vært i denne situasjonen, og hva burde jeg gjøre? Anonymkode: 50ba4...d6a
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #2 Skrevet 2. februar 2024 Kan han være i overgangsalderen? Det er en greie for menn også, selv om det ikke snakkes så mye om… Anonymkode: 6d30c...46e
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #3 Skrevet 2. februar 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Kan han være i overgangsalderen? Det er en greie for menn også, selv om det ikke snakkes så mye om… Anonymkode: 6d30c...46e Hmm.. har jeg ikke hørt om, men i alder av 41? Anonymkode: 50ba4...d6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå