AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #1 Skrevet 2. februar 2024 Katten min har fått to sår, ett i nakken og ett under haka. Jeg syns det er rart at han har to slike og ble redd for at han har blitt skutt på. Men det kan vel ikke gå an at katten oppfører seg som normalt, spiser, leker og koser, og har blitt så skada! Får ikke lov til å se på eller røre ved sårene. Vi skal til veterinær, men jeg kan ikke slutte å tenke på hva som kan ha påført ham disse merkene! Kan han ha blitt bitt av en hund? Ett rundt merke i nakken og ett som ser større ut nede på halsen. Det siste ser ut til å være større, og han prøver å slikke på det. Regner med å få svar etter vet besøk, men lurer på om dere kan ha noen tips om hva som kan ha skjedd. Kastrert hannkatt, døv er han også men klarer seg helt fint. 12 år til våren. Det hender at det slåss ute, men det er sjeldent og jeg pleier å høre når han gauler på en annen katt. Siden han er døv har han ekstra sterk og høy stemme. Og ja, jeg har løpt ut på dag og kveldstid, regn og uvær for å jage bort den andre katten og få min inn i hus! Anonymkode: f4077...2bf
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #2 Skrevet 2. februar 2024 Den kan være rev som har gitt den de sårene. Men det er jo helt umulig å vite. Bare følg med på katten at den ikke hovner opp, veterinæren vil nok skylle sårene. Anonymkode: 35065...a2a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå