AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #1 Del Skrevet 2. februar 2024 Hvor mye teller pelsfargen når det kommer til valg av hund eller valp for deg? Ville du valgt en hund som du ikke liker fargene på om den ellers passet til dine ønsker? Eller ville du ventet til det dukket opp en med farger/markeringer som du liker? Anonymkode: 0fbb8...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #2 Del Skrevet 2. februar 2024 Det har ingenting å si Jeg blir glad i den bikkja allikevel, selvom jeg rent estetisk synes noen er finere enn andre. Anonymkode: d1702...29c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 2. februar 2024 #3 Del Skrevet 2. februar 2024 Nå har vi en valp som er hvit og sort, vi skulle velge hannhund og resten var sorte. Vi falt for han av 2 grunner, fargen og at han var den i gruppen som var mest rolig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiei Skrevet 2. februar 2024 #4 Del Skrevet 2. februar 2024 De to yngste hundene mine er ikke den foretrukne fargen. Men det har ingenting å si. Hadde ikke vært mer glad i de om de hadde hatt "riktig" farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 2. februar 2024 #5 Del Skrevet 2. februar 2024 Du vet du har med en ekte hundevenn å gjøre,når rent estetisk pen hund blir et kriterium. 🥲 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #6 Del Skrevet 2. februar 2024 Det har absolutt litt å si, samme med katt. Anonymkode: 22880...527 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #7 Del Skrevet 2. februar 2024 Tror fargevalg var ganske underordnet både temperament og kjønn. Det viktigste var faktisk temperamentet, kjønn sekundært og farge var i grunnen ikke så mye et tema. Nå lot vi oppdretter plukke den valpen hun mente passet oss best og tok da hensyn til at vi ønsket helst en tispe. Det var et par valper i kullet vi likte godt, så vi var heldige og fikk en av dem. Jeg har bekjente som har valgt valp ut fra utseendet, det er ikke alle av dem som var like heldige med temperamentet da. Anonymkode: 74113...2e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #8 Del Skrevet 2. februar 2024 Jeg hadde ventet. Er så stort valg, så ingen grunn til forhastede beslutninger - selv om mulighet ligger der Anonymkode: 24e94...401 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #9 Del Skrevet 2. februar 2024 Tja. Jeg skulle velge valp i et kull med sort/hvit, brun/hvit og gul. Syns egentlig de to siste var finest/penest, og den første var litt vanskelig å se øynene på siden den var sort i fjeset. Men, jeg endte opp med å velge den første valpen på grunn av egenskapene akkurat den hunden hadde. Det var lurt vil jeg si. Jeg kunne ventet på et annet kull men konkluderte med at det ikke var viktig når det kom til stykket. Jeg ser øynene godt nå, men andre opplever å ikke vite om hunden er på de eller ikke🤪 Anonymkode: 89c1a...09b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #10 Del Skrevet 2. februar 2024 Jeg har rød hund. Ønsket meg rød eller brun. Alle valpene var røde. Brun tan er sjelden og koster 10 000 ekstra. Jeg ville ikke betalt så mye for farge, personlighet betyr mest. Anonymkode: b2064...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #11 Del Skrevet 2. februar 2024 Gemytt er viktigst, men er man heldig får man velge fargen man liker også. Min eldste hund er en farge jeg absolutt elsker. Fikk velge mellom svart og rød, og begge hadde gemyttet jeg ønsket, så ble det svart. Min yngste hund er vel på 4 plass når det kommer til fargen, men man elsker de jo like mye uansett. Man kan fint ha en preferanse når det kommer til farge, men gemytt og helse er det absolutt viktigste. Anonymkode: e0b69...c86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #12 Del Skrevet 2. februar 2024 Fargen på bikkja burde komme ganske langt ned på lista. Anonymkode: 9879b...900 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #13 Del Skrevet 2. februar 2024 Jeg tok den valpen ingen andre ville ha. Han er hvit, som er en ekstremt upraktisk farge og absolutt ikke en farge jeg ville valgt om det hadde vært viktig. Anonymkode: 8d9da...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 2. februar 2024 #14 Del Skrevet 2. februar 2024 Etter å ha valgt rase, foreldredyr/kombinasjon som faller i smak og oppdretter, kjønn, hvis det da er forskjellige farger i kullet så kan man jo ønske seg den ene eller den andre. Men det kommer langt ned på lista, egenskaper først!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #15 Del Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor mye teller pelsfargen når det kommer til valg av hund eller valp for deg? Ville du valgt en hund som du ikke liker fargene på om den ellers passet til dine ønsker? Eller ville du ventet til det dukket opp en med farger/markeringer som du liker? Anonymkode: 0fbb8...243 Ingenting Anonymkode: 411da...803 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 2. februar 2024 #16 Del Skrevet 2. februar 2024 Jeg valgte etter farge på de to som var igjen. Fikk kun sett bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #17 Del Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har rød hund. Ønsket meg rød eller brun. Alle valpene var røde. Brun tan er sjelden og koster 10 000 ekstra. Jeg ville ikke betalt så mye for farge, personlighet betyr mest. Anonymkode: b2064...cbf Hvilken rase er dette? Anonymkode: d70cc...3b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #18 Del Skrevet 2. februar 2024 Rasen jeg har kommer bare i en farge, hvit, som er den fargen jeg egentlig liker minst pga. skitten pels. Men jeg elsker rasen, så da får jeg tåle fargen også. Anonymkode: 73041...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 2. februar 2024 #19 Del Skrevet 2. februar 2024 Jeg hadde egentlig lyst på en fawn/rød puddel, men det var lange ventelister. Så jeg konkluderte med at fargen ikke har noe å si, så lenge den er frisk og kommer fra en god oppdretter. Endte opp med en svart puddel, og syns nå at han selvfølgelig er den fineste hunden i hele verden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 2. februar 2024 #20 Del Skrevet 2. februar 2024 Seriøst? Om du er såpass overfladisk så tenker jeg at en hund eller et annet kjæledyr for den saks skyld ikke er noe for deg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå