Gjest Murron Skrevet 30. januar 2006 #1 Del Skrevet 30. januar 2006 Værsåsnill å hjelpe meg raskt: sitter og skriver søknad. Trenger et annet ord for "sammenfallende" ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #2 Del Skrevet 30. januar 2006 sammentreff?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 30. januar 2006 #3 Del Skrevet 30. januar 2006 tidsparalelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Murron Skrevet 30. januar 2006 #4 Del Skrevet 30. januar 2006 Njaeii.. men takk for forsøket Du skjønner det skal være at mine egenskaper og deres krav til stillingen er "sammnfallende" men det ordet kan jeg jo ikke bruke.. høres helt merkelig ut synes jeg... hmmmmmm... ikke lett å skrive god søknad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shea Skrevet 30. januar 2006 #5 Del Skrevet 30. januar 2006 Du kan jo skrive: Da mine kvalifikasjoner er forenelig med deres krav for stillingen osv..... Hjalp det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 30. januar 2006 #6 Del Skrevet 30. januar 2006 Du kan jo skrive: Da mine kvalifikasjoner er forenelig med deres krav for stillingen osv..... Hjalp det? ← Høres bra ut, men det heter forenlig(e) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 30. januar 2006 #7 Del Skrevet 30. januar 2006 Koherent... betyr det noe sånt som sammenfallende? Jeg er usikker. også på om det heller skrives: Coherent... eller kanskje d rett og slett er engelsk? jeg er visst trøtt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest <murron Skrevet 30. januar 2006 #8 Del Skrevet 30. januar 2006 Du kan jo skrive: Da mine kvalifikasjoner er forenelig med deres krav for stillingen osv..... Hjalp det? ← Hehe, den var fin! Takk for hjelpen, godnatte jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shea Skrevet 30. januar 2006 #9 Del Skrevet 30. januar 2006 Koherent... betyr det noe sånt som sammenfallende? Jeg er usikker. også på om det heller skrives: Coherent... eller kanskje d rett og slett er engelsk? jeg er visst trøtt.... ← He he he Ja du er litt trøtt nå. Du tenker sikker på: Engelsk: concurrent Spansk: coexistente Norsk: sammenfallende Til trådstarter vil jeg bare si, vær forsiktig med å bruke store tunge ord som folk sjelden bruker i daglig tale. (såfremt det ikke er passende med det firmaet som utlyser stillingen) Kan lett bli missforstått. Lykke til med søknaden. Håper du får jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #10 Del Skrevet 31. januar 2006 Det høres litt mer naturlig ut sånn kanskje: Mine kvalifikasjoner passer (meget) godt til stillingskravene... Å sammenfalle på engelsk blir vel coincide? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #11 Del Skrevet 31. januar 2006 Mine kvalikfikasjoner fyller de krav Deres stiller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå