Gå til innhold

Gutt og jente overnatting- forskjeller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei i 2. Klasse og en gutt i 1. Klasse. 

Hun i 2. Klasse har sovet borte hos ei venninne en gang. Hatt overnatting av to ulike ett par ganger. Første var i bhg. 

Han i 1. Klasse har aldri hatt eller vært hos venner på overnatting. 

Er det en forskjell på gutt og jente? Han har aldri mast eller spurt om det. Bortsett fra akkurat da søstra har noen på overnatting. Føler guttevennene hans også er litt mer "pysete" så tror ikke de hadde turt og overnatte heller.. 

Er det en forskjell på gutt og jente eller? 

Anonymkode: 98111...eb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er i allefall forskjell på individer. Jeg har to gutter(tenåringer nå). Den ene har aldri hatt overnatting, den andre har hatt/vært på overnatting stadig vekk. Gjerne flere ganger i mnd i perioder.

Anonymkode: b31e5...9e9

• Liker 1
Skrevet

Her har det vært mye overnattingsgjest og overnatting borte på begge barna. En gutt og en jente.

Anonymkode: 0d714...80b

Skrevet

Mye mindre overnatting hos gutten enn hos jentene. Hos jentene er/har det vært overnatting veldig ofte. 

Anonymkode: 0663a...092

Skrevet

Jeg har en datter som har ca 15 nære venninner og overnatter og er med på hytteturer hele tiden. Og søsteren som har overnatting/overnatter selv én gang i året hos den ene nære venninnen sin. 

Anonymkode: 44076...ae9

Skrevet (endret)

Jeg har to gutter og en jente og jenta har klart oftest overnatting. Guttene hadde mest de første tre årene av barneskolen før det begynte å dabbe av. Når det er sagt har 15-åringen (gutt) fremdeles overnattingsbesøk med ujevne mellomrom, men det er ikke som da han var 7 og hadde en bestevenn på overnatting. Nå er det hele vennegjengen som har våkenatt og gamer eller ser film i kjellerstua. 

Endret av Arkana
Gjest jegerrinne
Skrevet

Hat 1 av hver.

Jenta hadde mye fra bhg til ut barneskolen, etter det så og si ikke. Kun ei bestevenninne

Gutten så og si ingenting før på videregående,  da ble det mer at venner lå over her og han hos dem

Skrevet

Her har det vært overnattinger omtrent hver helg fra ca 8-9 års alder med jentene mine og fra ca 10-11 års alder med guttene. Har 2 av hver. 

Anonymkode: 49a77...72a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...