AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #1 Skrevet 2. februar 2024 Siste mannen jeg traff så de siste gangene vi så hverandre så lempet han ut alle de vonde følelsene sine på meg, og jeg fikk alle fordommene hans, alt det vonde, ble sagt høyt. 🚩 Det eskalerte så mye at jeg kom knapt til ordet. Jeg endte opp med å gå for det der orket jeg ikke. Det ble veldig slitsomt og vondt, følte meg utrygg. Men jeg har alltid lurt på hvorfor noen gjør sånn? Jeg kjente han jo knapt, så at han plutselig skulle begynne å ramse ut alt fra barndomstraumene til ja, dagens dato. Er det en trauma respons av noe slag? Anonymkode: 4e828...779
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #2 Skrevet 2. februar 2024 En fyr du dater? Datet? Anonymkode: d5cab...9f2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #3 Skrevet 3. februar 2024 Vær glad han viste denne siden med en gang. Levd med en mann i 12 år jeg, med barndomstraumer, fordommer for alt, prata negativt bak ryggen om andre osv.. veldig tungt å leve med. Er singel nå. Han viste ikke dette med en gang. Jeg ble forelsket, og da ble det gjort. Ung og naiv. Fant meg i mye mer en det som var sunt for meg. Glad jrg er mer moden og selektiv nå Anonymkode: 68a60...038
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #4 Skrevet 3. februar 2024 Enig med hun over, vær glad det kom frem tidlig. Det er ikke godt å date noen som ikke har balanse med seg selv. Anonymkode: 42422...2d6
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #5 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Siste mannen jeg traff så de siste gangene vi så hverandre så lempet han ut alle de vonde følelsene sine på meg, og jeg fikk alle fordommene hans, alt det vonde, ble sagt høyt. 🚩 Det eskalerte så mye at jeg kom knapt til ordet. Jeg endte opp med å gå for det der orket jeg ikke. Det ble veldig slitsomt og vondt, følte meg utrygg. Men jeg har alltid lurt på hvorfor noen gjør sånn? Jeg kjente han jo knapt, så at han plutselig skulle begynne å ramse ut alt fra barndomstraumene til ja, dagens dato. Er det en trauma respons av noe slag? Anonymkode: 4e828...779 stakkers deg, må ha vært forferdelig. du må komme deg unna. Anonymkode: f88a6...4d2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #6 Skrevet 3. februar 2024 Det er bra han er åpen om det, fordi da kan du lettere velge om han er rett for deg eller ikke. Det skal ikke være sånn at du blir dønn sliten av å snakke med en menneske på første møte. Da er nivåene nå minus10000 på kjemiskalaen. Han må ha en dame som enten setter klare grenser,(som feks sier oi, det var overraskende mørke greier. Er det ikke hyggeligere å snakke om hyggelige ting da?) Jeg liker at folk bare er seg selv. Da ser man ekstra lett hvem man liker og ikke liker. Anonymkode: 93a6e...d0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå