Gå til innhold

Ser folk i Oslo på gullrekka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser folk i Oslo på gullrekka? Eller er det mest for oss "enkle sjeler" i distriktet? 😅

Anonymkode: 4c145...df0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og spiser de taco i Oslo på fredager? Eller er det sushi og kaffe latte? 😊

• Liker 1
Skrevet

Jeg bor i Oslo, hører på Hellbillies og ser på gullrekka 😄 Er riktignok fra bygda da, men Oslo er en by sammensatt av mye forskjellige folk med mye forskjellige interesser og bakgrunner.

Anonymkode: b49cc...c16

Skrevet

Er fra distriktet og kjenner ingen som ser gullrekka 🤯

Anonymkode: b6e6f...e69

Skrevet

Jeg bor i Oslo og har sluttet å se på gullrekka fordi jeg er lei av programmene.

Anonymkode: 9312c...8ea

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenkte mest på ekte oslofolk, ikke innflyttere heh 😅

Skrevet

Født og oppvokst i Oslo, og bor i Oslo. Vi Oslofolk er like forskjellige som folk andre steder. De fleste Oslofolk bor faktisk ikke på Løkka og drikker kaffe latte altså.  ;)

Vi bor i et hyggelig boligstrøk i et av de bedre bydelene på østkanten, og her er det ganske mange som ser på gullrekka. Det er ikke vanskelig å se fordi naboene har relativt store tv-skjermer som vender ut mot gata. Samboer og jeg gjør derimot ikke det, men det gjør mine foreldre (foreldrene mine leier av oss). Jeg er dog vokst opp med gullrekka på TVen.

Vi har fredagstaco ofte da, det skal sies. :)

• Liker 1
Skrevet
SPOCA skrev (Akkurat nå):

Født og oppvokst i Oslo, og bor i Oslo. Vi Oslofolk er like forskjellige som folk andre steder. De fleste Oslofolk bor faktisk ikke på Løkka og drikker kaffe latte altså.  ;)

Vi bor i et hyggelig boligstrøk i et av de bedre bydelene på østkanten, og her er det ganske mange som ser på gullrekka. Det er ikke vanskelig å se fordi naboene har relativt store tv-skjermer som vender ut mot gata. Samboer og jeg gjør derimot ikke det, men det gjør mine foreldre (foreldrene mine leier av oss). Jeg er dog vokst opp med gullrekka på TVen.

Vi har fredagstaco ofte da, det skal sies. :)

Er det du som pleier å skryte så voldsomt av bydel Østensjø?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det du som pleier å skryte så voldsomt av bydel Østensjø?

Nei? 

Skrevet

Jeg bor i Oslo, ser gullrekka og spiser taco. Liker sushi og latte også

Anonymkode: 54ed5...e4e

Skrevet

Ekte Oslojente, oppvokst med gullrekka og prøver å videreføre litt av samme fredagstradisjon med egne barn. Så nå er det pizza og mesternes mester hver fredag😊

• Liker 1
Skrevet

Ekte osloborger, indre by i fem generasjoner. Ser ikke Gullrekka, men streamer av og til Nytt på nytt. Mine besteforeldre ser Gullrekka, men foreldre bare unntaksvis. 

Drikker ikke kaffe med melk av noe slag, men kan kose meg med sushi, Taco og mye annet godt.

Anonymkode: 7b2a5...b94

Skrevet

Kun folk over 55 i Sauda som ser på gullrekka. :) 

Anonymkode: 2c5a0...466

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Oslojente (3. generasjon), vi så på Gullrekka da jeg var barn. De originale programmene kom vel rundt 99, så det var ganske nytt da. 

Jeg ser ikke på det nå lenger, litt fordi jeg synes det går for hyppig til at det er interessante mennesker med. Jeg synes også den politiske agendaen til NRK skinner for tydelig gjennom. Likte også Almaas bedre enn Tufte Johansen, og Skavlan bedre enn Lindmo. 

Vi spiser sushi iblant, og taco iblant. Men ikke taco med agurk, hvis det er det du sikter til. 

Anonymkode: 930e7...365

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke hva det er en gang. Og nei, spiser ikke taco.

Anonymkode: 279b8...5b5

Skrevet

Selvfølgelig. I et møblert hjem med et hint av sosialdemkratiske verdier og pizza i langpanne så ser man på gullrekka.

Anonymkode: e2137...6a4

• Liker 1
Skrevet

Synes det er gå gøy å lære om Oslo. Det er litt som å komme til et annet land der folk har helt andre verdier 😊

Skrevet

Bor i Oslo og nei ser ikke gullrekka men mistenker at det er plenty av folk landet rundt som heller ikke gjør det. Er ikke det mer en aldersgreie der folk under 50 ikke ser lineær TV? 

Skrevet

Ser ikke på gullrekka og har aldri gjort det. Bor i Oslo. Spiser heller ikke taco. Føler at de går hånd i hånd😅 får tacosmak i munnen når jeg hører gullrekka og tenker gullrekka når jeg hører noen si ordet taco😴 

Anonymkode: 400f3...964

Skrevet

Bor i en småby. Har aldri sett på gullrekka, spiser heller ikke taco.

Anonymkode: cbd21...12c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...