Gå til innhold

Rynker ..

Gjest Anonym1618

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan vel sikkert prøve aniktsyoga, lymfedrenasje, drikke nok vann og bruke hudpleie til din hudtype? 

Anonymkode: ce20e...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt ann på rynkene, hvis de ikke er veldig dype så kan gode produkter hjelpe.

Anonymkode: 91620...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting. Jeg har hatt fine linjer i pannen i årevis. Generelt kjempe fin og fyldig hud, ingen antydninger til runker andre steder. Linjene er ikke skikkelig synlige men jeg ser dem når jeg ser på meg selv i speilet. Disse kommer åpenbart av at pannen løftes mye i løpet av dagen. Jeg har prøvd alle mulige serum, vitaming c, peptides, retinol osv. ingenting har hjulpet. Prøvde også «rynke patches» som man festet i ansiktet på kvelden. Det hjalp litt men følte hudkvaliteten ble dåligere av limet så sluttet kjapt. Når har jeg tatt baby botox for første gang, og for første gang ser jeg faktisk resultater. (Kun gått litt mer enn en uke), er spent på resultatene videre, men fornøyd so far. Gjorde ikke vondt og pannen min beveger seg fortsatt! :) 

Anonymkode: 0ca7b...2d7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine tips går på livsstil: Ikke gå rundt og rynke på panna ubevisst, bruk solkrem, ikke sol deg,  bruk gode ansiktskremer. Ikke røyke. Lite alkohol. 

Denne er bare en teori: Spis ananas og drikk grønn te.

Anonymkode: c52c2...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym1618 skrev (5 timer siden):

Er det noen som vet hva som kan hjelpe mot rynker hvis man ikke ønsker å ta botox ? 

:) 

Skader ikke prøve skrubbe,rense,bruke gode produkter,massere huden MEN botox fungerer best😉 Par små stikk tar noen minutt så er du ferdig. Ingen ser jeg har tatt botox. Og jeg har mindre linjer enn for 10år siden. For meg er det verdt det. Var godt voksen da jeg prøvde med tydelige linjer ,de er nesten helt borte. Sminken sitter finere og føler meg bedre. 

Dessverre tenker folk botox og ser på kjendiser ala Mia Gundersen, Carina Dahl +++ som har tatt for mye botox i årekke. De fleste derimot som tar litt botox her og der,man kan selvfølgelig ikke se det på de. 😊

Anonymkode: 0e4a3...1e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Mine tips går på livsstil: Ikke gå rundt og rynke på panna ubevisst, bruk solkrem, ikke sol deg,  bruk gode ansiktskremer. Ikke røyke. Lite alkohol. 

Denne er bare en teori: Spis ananas og drikk grønn te.

Anonymkode: c52c2...b05

Mimikk er dessverre vanskelig å kontrollere. Man glemmer ut å ikke rynke pannen om man har rynket panne når man snakker i alle år. Noen rynker aldri panna og har derfor glatt hud i mange flere år enn de som automatisk rynker panna fra de er helt unge...

Jeg har alltid hatt mye mimikk og mimikk rynker er jo som små arr...på samme måte klyper man seg selv i armen hver dag i 20 år vil det komme arr...

Har myset og rynket panne fra jeg har liten..fikk derfor allerede som 20 åring antydning til sinnarynke! 

Ville ikke ta botox da,men tok når jeg ble 40år. Ganske dyp sinnarynke. Den er "borte"nå. Kun overfladisk strek. Burde vel tatt for 15år siden men så viktig var det ikke,men merket når jeg nærmet meg 40 at den sinnarynken var blitt dyp. Så ønsket den bort. Angrer ikke😊

Anonymkode: 0e4a3...1e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...