Perine Skrevet 2. februar 2024 #1 Del Skrevet 2. februar 2024 Noen sitter kanskje og følger spent med? Resultatet kommer etter kl 21 i kveld. Jeg har venner på begge sider i spørsmålet om oppløsning av den tvangssammenslåtte storkommunen. Tenker på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 2. februar 2024 #2 Del Skrevet 2. februar 2024 Aner ikke, er spent på resultatet selv. Kjenner mange som vil ha skilsmisse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 2. februar 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 2. februar 2024 21:30. De digitale stemmene viser et klart flertall for å beholde storkommunen Kristiansand. Brevstemmene er ennå ikke talt opp. Da blir det nok ingen skilsmisse, men det vil ta en stund å få talt resten av stemmene. Direktesending utover kvelden: https://www.nrk.no/sorlandet/i-kveld-kommer-resultatet-fra-avstemningen-i-sogne-og-songdalen-1.16741697 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 4. februar 2024 #4 Del Skrevet 4. februar 2024 (endret) Jeg var sikker på at det skulle bli flertall for løsrivelse. Jeg kjenner fleresom er for,.som helt sikkert ville hjulpet folk å stemme hvis de stemte riktig. Dette var jo ikke noe kontrollert anonymt valg, det var laget for å bli utnyttet av aktivister Jeg ble overrasket over resultatet, men svært gkad for at SP fikk en i trynet etter å ha misbrukt denne saken til tusen Endret 5. februar 2024 av Topsi Skrivefeil 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 5. februar 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 5. februar 2024 Topsi skrev (19 timer siden): Jeg var sikker på at det skulle bli flertall for løsrivelse. Jeg kjenner fleremsom er for,.som helt sikkert ville hjulpet folk å stemme hvks de stemte riktig. Dette var jo ikke noe kontrollert anonymt valg, det var laget for å bli utnyttet av aktivister Jeg ble overrasket over resultatet, men srt gkad for at SP fikk en i trynet etter å ha misbrukt denne saken til tusen Det var en merkelig måte å gjennomføre valget på, synes jeg. Ellers så skjønner jeg også hvorfor mange har skiftet mening i tiden som har gått, og bare ønsker ro. Folk som jobber i kommunen osv. Hvis de slipper å være eneste ansatte i en funksjon, så har de nå kolleger med samme ansvar f.eks. Det gjenstår å se om storkommunen vil fordele byrder og goder over hele kommunen på en rettferdig måte fremover og altså ikke bare prioritere bysentrum slik som ofte skjer. Vi har jo sett en del av det i tidligere sammenslåinger. I Grimstad skjer det nå en tvangsflytting av hjemmetjeneste og hjelpemidler og Fevik overkjøres grovt i både denne og andre saker. I Arendal er det ikke noe bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontorotta Skrevet 5. februar 2024 #6 Del Skrevet 5. februar 2024 Så utrolig glad SP ikke vant gjennom her. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå