AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #1 Skrevet 2. februar 2024 Ble brudd med eksen for to måneder siden. Jeg ville ikke det og har fremdeles sterke følelser for han. Nå har jeg imidlertid truffet en annen kar som jeg begynner å bli kjent med. Men jeg tenker fortsatt på eksen nesten 24/7 og lengter etter han💔 Anonymkode: d1ea4...886
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #2 Skrevet 2. februar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Ble brudd med eksen for to måneder siden. Jeg ville ikke det og har fremdeles sterke følelser for han. Nå har jeg imidlertid truffet en annen kar som jeg begynner å bli kjent med. Men jeg tenker fortsatt på eksen nesten 24/7 og lengter etter han💔 Anonymkode: d1ea4...886 Jeg har vært der, og ja det føles sånn, helt til det ikke gjør det lenger 🤷🏽♀️ det er vondt, men det er veien å gå ❤️ Anonymkode: 857a5...fe8 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #3 Skrevet 2. februar 2024 Må du inn i et fast forhold da? Kan være greit å ta det litt med ro. Kanskje en elsker i en overgangsperiode, der man spiller med åpne kort om at man ikke er der at man ser for seg et forhold enda. Når en har betydd mye for deg, er det ikke så rart det fortsatt gjør vondt. Jeg vil likevel råde deg til å distrahere deg fra tankene om han. Man kan mate og kose deg litt med sorgen også. Anonymkode: 6100b...e3e
Bombasi Skrevet 2. februar 2024 #4 Skrevet 2. februar 2024 Det er ganske vanlig å føle på, og det er vel gjerne fordi du ikke helt er over eksen og dere enda. Så spørsmålet er om du drar i gang en ny mann altfor tidlig, og at det beste hadde vært både for deg og for han at du roet ned litt og fikk distansert deg fra eksen og forholdet til han, før du satt i gang noe nytt. Du virker bare ikke klar for det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå