Gå til innhold

Beste oralsexen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deres beste tips til å slikke fitte. Dere damer, hva føles deiligst når dere blir slikka? 

Anonymkode: 5639c...925

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del kan det bli litt "kjedelig" å ligge å bli slikket. Da er 69 bedre fordi det er så opphissende å suge kuk samtidig, og hvis han i tillegg stimulerer rundt analåpningen med en finger så kommer jeg fort i mål! 

Anonymkode: fa602...5d5

Skrevet

Den feilen jeg har opplevd mest er at menn er for voldsomme, og ikke passer godt nok på at skjeggstubber stikker veldig et såpass følsomt sted. 

Nå er vi kvinner ulike, som menn også er angående hvordan dere liker oralsex utført (tro det eller ei 😄), og jeg liker at det ikke er bare rett på klitoris, men overalt i området egentlig. Og altså ikke hardhendt. Og ikke hard risping med grove skjeggstubber. 😬

Anonymkode: 3c159...20b

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke helt hva det er, men nesten så det ikke kan læres. Er bare noe enkelte menn kan. Jeg kom som et uvær med en ungdomskjæreste, har aldri opplevd bedre oralorgasme siden. 

Jeg nyter det med nåværende kjæreste også, noe av det deiligste jeg har opplevd, men han dytter meg ikke over kanten. Det er jevnt over deilig, men bygger seg ikke opp.

Anonymkode: 78442...04c

Skrevet

Jeg synes de fleste tar altfor hardt. Bruk myk, bred tunge! Tungespiss er bare fælt. Trenger nesten ikke press på engang, bare det er forsiktig og rører seg ørlite. Og så er det så mange som skal «gi siste støtet» når man hører dama nærmer seg 😆 Dvs da bytter de trykk/hastighet/plassering eller lignende, og vips er orgasmen langt unna igjen 🙈 

Kontinuitet er altså cluet for at jeg skal tippe over ☺️ 

Anonymkode: dbcff...23f

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Fingre dama samtidig 😎

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg synes de fleste tar altfor hardt. Bruk myk, bred tunge! Tungespiss er bare fælt. Trenger nesten ikke press på engang, bare det er forsiktig og rører seg ørlite. Og så er det så mange som skal «gi siste støtet» når man hører dama nærmer seg 😆 Dvs da bytter de trykk/hastighet/plassering eller lignende, og vips er orgasmen langt unna igjen 🙈 

Enig

Anonymkode: 1ac94...4e0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du beskriver det veldig bra. Tungespiss kan fungere for meg også, men varsom og ertende tungespiss. Ikke hard propell!

MissKatt skrev (8 minutter siden):

Fingre dama samtidig 😎

Nei takk fra meg, med mindre du med fingring mener å mest bare holde fingrene inni, med lett trykk mot kant eller g- punkt. 

De fleste menn fingrer inn og ut, som knulling. Nei takk! 😮‍💨

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Du beskriver det veldig bra. Tungespiss kan fungere for meg også, men varsom og ertende tungespiss. Ikke hard propell!

Nei takk fra meg, med mindre du med fingring mener å mest bare holde fingrene inni, med lett trykk mot kant eller g- punkt. 

De fleste menn fingrer inn og ut, som knulling. Nei takk! 😮‍💨

Enig med begge talere. Hard propelltunge, for raskt tempo eller duracellfingre... da vil jeg heller se en film i stedet. Det skal være mykt, sensuelt, vått og lidenskapelig. Jeg har heldigvis en lærevillig mann, som nå slikker som en gud😇

Anonymkode: fe483...172

Skrevet

69, når han fingrer samtidig. Ikke inn og ut, mer passe hard massasje 😍

• Liker 1
Skrevet

Her er det sikkert individuelle forskjeller mellom kvinner - men for meg er det viktig å ikke ha propell nede der, da jeg er sensitiv på klitoris. Sensuell, myk slikking med varierende hastighet er noe jeg synes er godt. Litt kyssing rundt og på klitoris, på kjønnsleppene, eller såkalt «teasing» er også nice. Variasjon er deilig! 

Sånn her gjør min kjære det etter mye kommunikasjon, og han har blitt helt fantastisk! Jeg kommer på sekunder. Jeg tør nesten å påstå at de som synes at det å bli slikket er kjedelig og ensformig, ikke har opplevd å bli slikket på denne måten her. 

Anonymkode: bc9ed...4e8

Skrevet

Har ikke nok oral erfaring til å kunne uttale meg om dette temaet.....

Skrevet

Det må nesten kjæresten min uttale seg om,for jeg har møtt mange menn MEN ingen kommer i nærheten av kjæresten min. Jeg hadde aldri fått en orgasme med oral før han fikk meg til å komme allerede første gang. Jeg vet ikke helt hva han gjør,men se på det som en baker som skal bake sin fineste "kunstverk" kake. Det er så mye passion,energy,glede,forsiktighet,råskap alt på en gang og han behandler "der nede" som et kunstverk🤣😍 Han elsker å se på meg i mens,kjenne bevegelsene mine,se hvordan vulva åpner seg osv osv....han burde vært oral lærer😂😂men det hadde jeg egentlig ikke likt😛

Andre menn har ikke hatt snøring,null idé hva de holder på med mange...tror det hjelper å bare slikke uten noen form for orden og kontroll🙈 Og jeg er godt voksen. Litt erfaring.

Anonymkode: 6c538...87c

• Liker 1
Skrevet

Forberedelse, sørg for å være nybarbert så ingen skjeggstubber stikkker henne der nede.
Som alltid velstelte korte negler på fingrene som ikke klorer og risper.

Bruk både munn lepper og tunge, det kalles jo «slikke» men fruen her nyter når jeg kysser, suger på leppene og området rundt.
bruk finger forsiktig inne i henne, la fingertuppene masere henne fra innsiden, du merker fort hvor du treffer best, la fingrene fortsette der..
La tunga gå på oppdagerferd, du merker fort hvor hun nyter den mest.
Og til slutt når du merker hun virkelig nyter og er veldig nær en orgasme, ikke skift det du gjør, da fortsetter du der du er med det du gjør til hun når toppen.

der er mine tips og erfaringer gjennom 30 år med samme partner, og fruen her signerer på at hvertfall hun synes det er herlig.
Bare husk at det som passer for en er kanskje ikke det en annen liker.

• Hjerte 2
Skrevet

Myk tunge over klitten og et par fingre bare såvidt inni, tipper meg over kanten ganske lett. Men liker at han bruker litt tid på å hisse meg skikkelig opp ved å slikke og suge litt på lepper og klitten og i tillegg tungeknulle meg. 

Harde inn og ut-bevegelser med fingrene, samt bytte av "stil" like før orgasme er no Go. Viktigste å passe på ved forberedelser er for meg å ikke ha lange negler. Om man vet at skjegget kan stikke, så er det greit å passe på å ikke gni for mye med det.

Anonymkode: c90e3...946

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Deres beste tips til å slikke fitte. Dere damer, hva føles deiligst når dere blir slikka? 

Anonymkode: 5639c...925

Dere vet at man tilogmed kan finne slike lærings videoer på YT? Masse innhold og bla igjennom! 

Anonymkode: bed94...733

Skrevet

Anonymkode: bed94...733

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...