AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #1 Del Skrevet 2. februar 2024 Har fått kicks-blad og der står det at det skulle komme nye kuponger 31. januar. Når jeg sjekker mine sider får jeg opp at jeg ikke har noen kuponger /personlige tilbud. Sjekka, og jeg er fortsatt gullmedlem så det er ikke derfor. Noen som har det samme eller veit hva som er grunnen? Anonymkode: 53d28...9f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beskjeden Skrevet 3. februar 2024 #2 Del Skrevet 3. februar 2024 Ja, det samme her. Står at jeg har kuponger fra 31.januar i bladet, men ingenting på nett🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3. februar 2024 #3 Del Skrevet 3. februar 2024 Samme problem her og jeg er også gullmedlem. Må være noe feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #4 Del Skrevet 4. februar 2024 Fikk Mail om 25% på Mac også, men går faen ikke an å aktivere det. Vært sånn i flere dager nå. Håper de fikser det i morgen Anonymkode: 1948b...b4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 4. februar 2024 #5 Del Skrevet 4. februar 2024 Ikke fått jeg heller. Kanskje de velger å redusere på kuponger? Eneste jeg får opp er 25% på Mac og 25% på utvalgte dufter, men det får vel alle? Handler sjeldent på Kicks. De er dyrere enn andre, og finner det jeg vil ha andre steder rimeligere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå