AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #1 Skrevet 2. februar 2024 Skal lage suksessterte/ mandelkake og sette ovnen på 175 grader og oppdaga det etter 15 min. Skulle vore under og overvarme… må eg lage på nytt? Blir den ødelagt? Anonymkode: fe9fa...260
petterm Skrevet 2. februar 2024 #2 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skal lage suksessterte/ mandelkake og sette ovnen på 175 grader og oppdaga det etter 15 min. Skulle vore under og overvarme… må eg lage på nytt? Blir den ødelagt? Anonymkode: fe9fa...260 Skru i alle fall av vifta. 175 grader varmluft tilsvarer vel fort 200grader vanlig, så den blir fortere og hardere stekt. Vet ikke om du klarer å "redde" den, du må nesten bare følge med og ta den ut når du tror den er ferdig.. 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #3 Skrevet 2. februar 2024 Jeg vil tro det går bra. Jeg synes ikke det er så stor forskjell på de to funksjonene. Som regel steker man på litt lavere varme på varmluft enn på over- og undervarme. Så kanskje forkorte steketiden noe? Suksesstertens bunn kan jo godt variere litt i hardhet uten at den blir ødelagt. Anonymkode: 88499...a7a 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå