Gå til innhold

Hva foretrekker du å gjøre på første date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det folket her på kg foretrekker å gjøre på første date?

si også gjerne om du er kvinne eller mann samt alder

Anonymkode: 7bfe3...9b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare møtes et sted å ta en kaffe, eller en øl , noe som ikke innebærer at man må være sammen så lenge . 

Anonymkode: 05085...4ab

• Liker 5
Skrevet

Gå tur. Treffe andre som liker å gå tur, og gå en uforpliktende tur sammen rett og slett

Anonymkode: 75406...d17

• Liker 1
Skrevet

Kort date, mer type lunsj/kafé. Ikke lengre enn 30 minutter. Litt snakk, bli litt kjent, og så dra hver vår vei.

Da har man fått en liten smakebit. Er man mer interessert? Var det helt grusomt? Det gir akkurat nok til at man kan kjenne litt på veien videre.

Anonymkode: d8541...24b

Skrevet

Jeg liker å gjøre noe fysisk hvor vi må samarbeide. Det er en allright icebreaker og man får troublesolve litt sammen, og det liker jeg. Jeg er litt over en third degree over en kaffe/øl, og vil gjerne se at daten gidder engasjere seg nok til å faktisk planlegge noe.

Anonymkode: 18af1...ad2

Skrevet

Foretrekker å finne en aktivitet begge finner morsomt så man kan senke skuldrene, og ha det morsomt uavhengig om det skulle være klaff eller ikke.

Kaffedater trigger null romantikk i meg personlig siden settingen minner om et jobbintervju.

• Liker 1
Skrevet

Tur eller kaffe. Kaffe nå om dagen. For glatt for tur.

Anonymkode: 0867e...233

Skrevet

Kaffe. Kan pigge av fort dersom han er gal

Anonymkode: 1ae2b...4e4

• Liker 1
Skrevet

Ta en kaffe og kanskje litt mat hvis det er dagtid eller en øl hvis det er kveldstid. Møtes på en kafe eller restaurant og ikke hjemme hos han eller meg! Liker ikke tur med en helt fremmed. Blir stressa av å gå rundt uten å få sitte ned og prate i rolige omgivelser. Aktiviteter kan vente til en eventuell senere date. Må få et inntrykk av han og bli litt kjent først. 

Anonymkode: c1d49...dad

Skrevet

Pule ❤️

Anonymkode: 21d50...d97

• Hjerte 3
Skrevet

Gå på tur. Jeg takler ikke å sitte og drikke kaffe med en fremmed mann. 

Anonymkode: 7984f...819

• Liker 1
Skrevet

Foretrekker god mat og drikke. Det behøver ikke å være store greiene, men kanskje dele noen småretter og en flaske vin. K28

Anonymkode: 7acf0...46c

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Foretrekker god mat og drikke. Det behøver ikke å være store greiene, men kanskje dele noen småretter og en flaske vin. K28

Anonymkode: 7acf0...46c

Samme her 🌸 

Anonymkode: b1a57...d20

Skrevet

Jeg liker rolige rusle turer, helst i skogen langs brede stier eller grusveier. Det må være breit nok til at vi kan gå side om side. Så har vi med kaffe og noe å bite i. Synes det er utrolig koselig. 

Kafé er jeg ikke kjempe fan av. 

Skrevet

Syns egentlig mye er koslig, liker kafé, restaurant, tur, aktivitet som mini golf, kino blir jo litt lite snakk men kanskje på et punkt det har vært fint også, hjemme er verre for han kan tenke sex og det kan bli kleint eller farlig, men teknisk sett er det også kolsig. Foruten det er fint å finne en man som kan ta initiativ til å finne på noe utenfor hjemmet som kan bli hverdagen også. Så hvis alt bare er hjemme date føler jeg at det ikke vil bli mer spenning enn dette. 

Anonymkode: 5de4f...ee1

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Syns egentlig mye er koslig, liker kafé, restaurant, tur, aktivitet som mini golf, kino blir jo litt lite snakk men kanskje på et punkt det har vært fint også, hjemme er verre for han kan tenke sex og det kan bli kleint eller farlig, men teknisk sett er det også kolsig. Foruten det er fint å finne en man som kan ta initiativ til å finne på noe utenfor hjemmet som kan bli hverdagen også. Så hvis alt bare er hjemme date føler jeg at det ikke vil bli mer spenning enn dette. 

29 k.

Skrevet

Pule

Anonymkode: 06b51...8a3

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Museum. 

Anonymkode: 1d571...c25

• Liker 1
Skrevet

K41

Rolig spasertur eller tur på museum hadde vært en fin date for meg. Om stemningen var god, kunne den potensielt utvides til en lunsj/middag eller et glass kopp kaffe/glass vin også før avskjed.

Anonymkode: 23eaf...d77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...