AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #1 Skrevet 2. februar 2024 Når jeg runker, hvordsn vet jeg at jeg får orgasme og ikke bare spruter? er orgasme da penis blir alt for følsom eller vondt å runke mer eller har det med sprut bare? er noen ganger det er ekstra deilig når jeg spruter, er det da jeg får orgasme? Det skjer isåfall ikke oftere enn 1 gang av 50, så er sjelden. får jeg lettere orgasme når jeg får kjæreste og har sex? Anonymkode: 127b5...81c
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #2 Skrevet 2. februar 2024 https://www.ung.no/oss/zMsgknwAdUKTjOPnryoa50 Anonymkode: 0ad24...7b6
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #3 Skrevet 2. februar 2024 For de fleste, så henger orgasmen sammen med sædutløsningen, men det er ikke nødt til å gjøre det. Gjorde du det på en spesiell måte, de gangene det føltes ekstra godt? Du kan foreksempel forsøke å roe ned, og bruke lang tid i nivået rett før spruten, og kjenne om det er noe som bygger seg opp. Det finnes også mennesker som er anorgasmiske, og ikke får orgasmer. Mange som går på antidepressiva, vil også ha problemer. Kanskje renner sæden ut, eller spruten kommer til slutt, men orgasmefølelsen er veldig svak. Sex med noen andre, er en opplevelse som trigger hodet på en annen måte enn å runke, men jeg har ikke hørt noen si at orgasmen blir særlig forskjellig. Anonymkode: 261d3...d0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå