AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #1 Skrevet 2. februar 2024 Jeg er helt sikker på at mannen er utro, og har en viss anelse om hvem han driver med. Vi har vært gift i 7 år, dette er bare vondt. De siste månedene har han vært mindre intressert i meg, vært veldig opptatt av utseende og startet med trening. Jeg har ikke tenkt så mye på det før nå. Hvis motivasjonen hans var en kollega så blir det bare feil. Han var på seminar for to dager siden og lånte mitt bankkort siden han har mistet sitt. Jeg skulle lage budsjett og gikk derfor gjennom kvitteringer. Bankkortet mitt er koblet til Trumf og der kunne jeg se at han blant annet har kjøpt kondomer. Min verden har rast innvending, har bedt foreldrene mine om å passe 4-åringen vår i helgen slik at jeg kan ta en skikkelig prat med idioten. Jeg ser at at han skjønner at det er noe i veien med meg. Nå prøver han å muntre meg opp men klarer ikke å spørre om hva det er som plager meg... Føler ikke at jeg klarer å tilgi dette. Akkurat nå er det mye frustrasjon, sorg, sinne og alt på en gang. Hvorfor er noen utro.. Kunne han ikke bare forlatt meg før han tok det valget. Er jeg verdiløs, kunne han ikke i det minste ha tenkt på barnet sitt.. Anonymkode: 1b1d0...a8e 40
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #2 Skrevet 2. februar 2024 Pleier han å runke med kondomer? Anonymkode: 7cb7d...bf0 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #3 Skrevet 2. februar 2024 Nå vet du! Hadde bare gjort det slutt, uten en forklaring og gått videre med hevet hode. I hvert fall utad. Du er ikke verdiløs, det er det mannen din som er. Anonymkode: 6ea29...4aa 16 4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #4 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Pleier han å runke med kondomer? Anonymkode: 7cb7d...bf0 Nei, det har han aldri gjort før og rart at han skulle begynne med det nå.. Han har helt sikkert utro.. Har egentlig lyst til å spørre kjerringa hva hun tenkte på før hun lå med den idiotiske mannen min som er gift!!! Anonymkode: 1b1d0...a8e 2 4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #5 Skrevet 2. februar 2024 Han har eller har planlagt å være utro. Begge deler er like ille. Så skilsmisse? Ikke ta ut sinnet på henne, det er han som var utro Anonymkode: 71f8e...3b5 21
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #6 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, det har han aldri gjort før og rart at han skulle begynne med det nå.. Han har helt sikkert utro.. Har egentlig lyst til å spørre kjerringa hva hun tenkte på før hun lå med den idiotiske mannen min som er gift!!! Anonymkode: 1b1d0...a8e Hvordan kan du vite at han ikke runker med kondomer? Er ikke dette sånt han evt gjør når han er alene? Mannen min vet ikke om jeg onanerer. Det er en privatsak. Anonymkode: 7b723...319 5
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #7 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han har eller har planlagt å være utro. Begge deler er like ille. Så skilsmisse? Ikke ta ut sinnet på henne, det er han som var utro Anonymkode: 71f8e...3b5 Jeg føler meg ganske ferdig med han hvis han har ligget med en annen kvinne. Hun skal heller ikke slippe unna, jeg skal sørge for å skjelle henne ut like mye som han!!! Dette er ikke greit! Anonymkode: 1b1d0...a8e 1 5
Rainstorm2.0 Skrevet 2. februar 2024 #8 Skrevet 2. februar 2024 Så utrolig vondt. Håper dere får en ok samtale. Du tar veldig feil i en ting, og det er at hans handlinger handler om din verdi, det gjør den aldri. Bare du har makten til å bestemme din verdi. Ikke fortelle deg selv så vonde ting. ❤️ 6 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #9 Skrevet 2. februar 2024 Tenk som politiet. Ikke spør ham hvorfor han kjøpte kondomer. Bare spør ham om han kjøpte noe på turen. Så får du ham til å fortelle - eller holde tilbake. Anonymkode: 7cb7d...bf0 9 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #10 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan kan du vite at han ikke runker med kondomer? Er ikke dette sånt han evt gjør når han er alene? Mannen min vet ikke om jeg onanerer. Det er en privatsak. Anonymkode: 7b723...319 Så hvis han kommer med en slik unnskyldning så skal jeg la han slippe unna?! Jeg føler 99 prosent sikkert at han har vært utro. Runke med kondomer på, da kan han like gjerne si at han kjøpte kondomer fordi det var tomt for ballonger som han trengte til en feiring.. Anonymkode: 1b1d0...a8e 7 7
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #11 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan kan du vite at han ikke runker med kondomer? Er ikke dette sånt han evt gjør når han er alene? Mannen min vet ikke om jeg onanerer. Det er en privatsak. Anonymkode: 7b723...319 Det er da ingen som runker med kondomer. Det er totalt meningsløst. Anonymkode: 5befb...58f 6 10
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #12 Skrevet 2. februar 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg føler meg ganske ferdig med han hvis han har ligget med en annen kvinne. Hun skal heller ikke slippe unna, jeg skal sørge for å skjelle henne ut like mye som han!!! Dette er ikke greit! Anonymkode: 1b1d0...a8e Jeg ville latt være å skjelle henne ut. Hun kan si en del ting som bare medfører sorg for deg. Folk som føler seg angrepet kan gå til motangrep. Det er ikke som på film hvor en part griller en annen og etterlater den andre lamslått og skamfull Anonymkode: 71f8e...3b5 20 1 7
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #13 Skrevet 2. februar 2024 Rainstorm2.0 skrev (1 minutt siden): Så utrolig vondt. Håper dere får en ok samtale. Du tar veldig feil i en ting, og det er at hans handlinger handler om din verdi, det gjør den aldri. Bare du har makten til å bestemme din verdi. Ikke fortelle deg selv så vonde ting. ❤️ Alt er jo bare vondt, 8 år med han, 7 som gift. Og så ender det sånn. Anonymkode: 1b1d0...a8e 6
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #14 Skrevet 2. februar 2024 Ta nå praten før du gjør noe mer. Men det høres ut som du har bestemt deg for ikke å tro på han hvis han nekter så mannen er visst sjanseløs. Det er litt dumt.. Anonymkode: 6dca6...9dd 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #15 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ville latt være å skjelle henne ut. Hun kan si en del ting som bare medfører sorg for deg. Folk som føler seg angrepet kan gå til motangrep. Det er ikke som på film hvor en part griller en annen og etterlater den andre lamslått og skamfull Anonymkode: 71f8e...3b5 Hun kan si hva hun vil, jeg blir ikke mer såret enn det jeg er nå. Den dama skal ikke slippe unna, hun har ødelagt min familie med god hjelp fra han jeg elsket over alt på denne planeten. Nå er alt over.. Anonymkode: 1b1d0...a8e 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #16 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ta nå praten før du gjør noe mer. Men det høres ut som du har bestemt deg for ikke å tro på han hvis han nekter så mannen er visst sjanseløs. Det er litt dumt.. Anonymkode: 6dca6...9dd Jeg har ikke bestemt meg, ingenting gjør meg mer glad enn å få en uskyldig forklaring på dette. Tror meg. Problemet er at det ikke finnes noen logiske forklaringer på dette kjøpet hans og hvordan han generelt har oppfører seg de siste par månedene. Jeg tror bare ikke helt på at runking folk foreslår som unnskyldning her er en ærlig forklaring. Anonymkode: 1b1d0...a8e 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #17 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke bestemt meg, ingenting gjør meg mer glad enn å få en uskyldig forklaring på dette. Tror meg. Problemet er at det ikke finnes noen logiske forklaringer på dette kjøpet hans og hvordan han generelt har oppfører seg de siste par månedene. Jeg tror bare ikke helt på at runking folk foreslår som unnskyldning her er en ærlig forklaring. Anonymkode: 1b1d0...a8e Altså, uansett grunnen så er det jo rart å bruke konas kort til å kjøpe kondomer på reise. Spørsmålet er vel om det bare er rart eller om han holder på med noe som ikke er forenelig med et forhold til deg. Anonymkode: 7cb7d...bf0 1
Fremmed fugl Skrevet 2. februar 2024 #18 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke bestemt meg, ingenting gjør meg mer glad enn å få en uskyldig forklaring på dette. Tror meg. Problemet er at det ikke finnes noen logiske forklaringer på dette kjøpet hans og hvordan han generelt har oppfører seg de siste par månedene. Jeg tror bare ikke helt på at runking folk foreslår som unnskyldning her er en ærlig forklaring. Anonymkode: 1b1d0...a8e Du må bestemme deg innen du snakker med han. Ja, du vil selvfølgelig at det du vet ikke er sant. Kanskje han blir så satt ut av det med at du vet om kondomene, at han faktisk innrømmer og dere blir ferdig fort. Eller så lager han fortellinger om at han kjøpte til enn annen kollega, eller et eller annet. Utro mennesker er utrolig flinke på å lyve uten å blunke, og dem blir gjerne anklagenende hvis man ikke tror dem, der dem snur ting 180 grader. Så bestem deg, hvis han kommer med et eller annet, vær kald og repeter. Som er et generelt råd, vær iskald og følelsesløs. Så trenger du en plan videre. Hvordan skal boet skiftes, når skal du søke seperasjon, hva blir det med barnet. Eller om du vil prøve, hva må til for at du skal gjøre det. 4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #19 Skrevet 2. februar 2024 Fremmed fugl skrev (Akkurat nå): Du må bestemme deg innen du snakker med han. Ja, du vil selvfølgelig at det du vet ikke er sant. Kanskje han blir så satt ut av det med at du vet om kondomene, at han faktisk innrømmer og dere blir ferdig fort. Eller så lager han fortellinger om at han kjøpte til enn annen kollega, eller et eller annet. Utro mennesker er utrolig flinke på å lyve uten å blunke, og dem blir gjerne anklagenende hvis man ikke tror dem, der dem snur ting 180 grader. Så bestem deg, hvis han kommer med et eller annet, vær kald og repeter. Som er et generelt råd, vær iskald og følelsesløs. Så trenger du en plan videre. Hvordan skal boet skiftes, når skal du søke seperasjon, hva blir det med barnet. Eller om du vil prøve, hva må til for at du skal gjøre det. Nei, der er jeg IKKE enig! Man forhåndsdømmer ingen , man gir de mulighet til å snakke og fortelle FØR man bestemmer seg for veien videre. Anonymkode: 6dca6...9dd 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #20 Skrevet 2. februar 2024 13 minutter siden, AnonymBruker said: Hun kan si hva hun vil, jeg blir ikke mer såret enn det jeg er nå. Den dama skal ikke slippe unna, hun har ødelagt min familie med god hjelp fra han jeg elsket over alt på denne planeten. Nå er alt over.. Anonymkode: 1b1d0...a8e Nei, det er det han som har gjort. Tror du må samle deg litt før du tar noen prat. Lykke til. Anonymkode: a9df2...5d8 4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå