Gå til innhold

London- Paris og så trenger jeg reisetips

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenkte litt på å ta med meg en på snart 12 først noen dager i London, og så tenkte jeg vi kunne ta eurostar (eller hva det heter) til Paris og være der noen dager. Vi har vært i London flere ganger, men blir aldri lei.

Og så tenkte jeg å avslutte enten med å dra sydover (med tog) til et sted vi kan bade og kose oss, eller med å reise til en tredje storby (med tog) og fly hjem derfra.

Er det noen som har gjort noe lignende som vil komme med tips eller reiseanbefalinger?

Skulle vi reist sydover vil det vel vøre naturlig å dra til et sted i syd Frankrike? Ønsker ikke å fryktelig lange togturer, men er åpen for forslag altså! Dette blir i sommerferien så det er sagt. sannsynligvis i månedsskifte juni/juli

Anonymkode: 84e54...878

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tenkte litt på å ta med meg en på snart 12 først noen dager i London, og så tenkte jeg vi kunne ta eurostar (eller hva det heter) til Paris og være der noen dager. Vi har vært i London flere ganger, men blir aldri lei.

Og så tenkte jeg å avslutte enten med å dra sydover (med tog) til et sted vi kan bade og kose oss, eller med å reise til en tredje storby (med tog) og fly hjem derfra.

Er det noen som har gjort noe lignende som vil komme med tips eller reiseanbefalinger?

Skulle vi reist sydover vil det vel vøre naturlig å dra til et sted i syd Frankrike? Ønsker ikke å fryktelig lange togturer, men er åpen for forslag altså! Dette blir i sommerferien så det er sagt. sannsynligvis i månedsskifte juni/juli

Trenger tips til videre rute etter Paris. Ennten sydover til et sted vi kan bade eller videre til en annen by som ikke ligger alt for langt unna med tog.

Skulle vi dra lenger syd er det nok til syd Frankrike eller til et annet sted, men hvor?

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenger sør: Marseille eller Montpellier. Annen by: Brussel, Luxemburg eller en tysk. Du har et hav  velge mellom, så egentlig umulig å svare på :D 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det er OL i Paris i juli, så prisene er sikkert deretter også🫣

Anonymkode: 6bdcb...194

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aristoteles skrev (35 minutter siden):

Lenger sør: Marseille eller Montpellier. Annen by: Brussel, Luxemburg eller en tysk. Du har et hav  velge mellom, så egentlig umulig å svare på :D 

Jeg vet, derfor jeg ber om tips fra andre😅Kanskje noen har gjort noe lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/3/2024 at 11:34 AM, AnonymBruker said:

Husk at det er OL i Paris i juli, så prisene er sikkert deretter også🫣

Anonymkode: 6bdcb...194

Jepp, å det merkes i resten av Europa 😬 Det er tydelig at flyprisene er skrudd opp om en skal til de mest kjente storbyene/knutepunktene i Europa. 

Anonymkode: 1a6d8...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som har reist på en slik ferie som har noen gode tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...