Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en fyr på Tinder for snart halvannet år siden. Den gang utviklet det seg som et avstandsforhold, vi bodde på to forskjellige kanter av landet. Han var veldig «på» i begynnelsen. Så mye at jeg ble skeptisk til hans ærlige intensjoner. Dette resulterte i at jeg stengte meg av, og samtidig ble usikker på han. Kunne være litt «needy» til tider. 

Etter ca 6 mnd sammen gjorde han det slutt. Begrunnet det med familiesituasjon, og egne utfordringer. Han hevdet at jeg ikke kunne gjort noen ting annerledes. Han kunne ikke være i forhold, med noen. Han har heletiden ønsket å være venner. Han sa at han fremdeles hadde følelser for meg, men at han kjente på at han ikke fungerer i et forhold.

i fjor sommer flyttet jeg til samme by som han. Vi har holdt kontakten og truffet hverandre flere ganger. Han har hjulpet meg å skru møbler ved innflytting i ny leilighet osv. Jeg spurte selvsagt om hans følelser for meg, noe han sa kun var vennskapelige nå. Jeg har jo selvfølgelig tenkt mitt flere ganger angående dette, man slår vel ikke opp med noen man har følelser for?!

Vel. I desember møttes vi igjen, hadde sex flere ganger, og det virket som at han likte mitt selskap. Vi pratet om ting og kom inn på tema om dating. Jeg spurte om han var på Tinder, noe han bekreftet, men han var rask med å svare «men jeg er der ikke for forhold. Jeg liker å treffe nye folk». Tenkte ikke stort mer over det. Vi ble enige om å treffes og hygge oss sammen uten noe forpliktelse. Jeg har heller ikke romantiske følelser for fyren lengre. 

Så rett etter nyåret skrev jeg om han var klar for besøk igjen. Fikk da til svar at jeg gjerne måtte komme, men ikke på en seksuell måte da han «nylig hadde begynt å prate med noen det kanskje kunne utvikle seg mer med». Jeg ble litt paff, siden det kun var knappe halvannen uke siden jeg hadde vært hos han, hvor han sa at han ikke var på Tinder for forhold. Jeg konfronterte han med det og han var kort og avvisende, fikk bare til svar at «men livet skjer». 

Hele julen har vi snappet frem og tilbake. På selve julaften satt vi nærmest hele kvelden sammen på snap. Tonen var god. Vi sa begge at vi er glad i hverandre. 

Jeg kjenner at jeg har hatt vanskelig med å forstå meg på han. Men mest sitter jeg tilbake å er så skuffet over at han har brukt så mye tid på å pakke inn «det er ikke DEG jeg ønsker forhold med». Istedenfor føler jeg han har løyet, kanskje fordi han trodde det ville gjøre mindre vondt. 

Hele vennskapet gikk i dass. Jeg sa han kunne velge å gå, for jeg ønsker ikke søppel i livet mitt. Han fjernet meg over alle sosiale plattformer. Min magefølelse har vel egentlig kjent på at han er en uærlig drittsekk. Derfor får jeg det ikke til å stemme at han også liksom har prøvd å være så «snill og god» oppi det hele. 

Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget. Men måtte få ut litt frustrasjon. Tankene plager meg til tider 😫

Anonymkode: c59e2...ced

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han sa jo at han kun hadde vennskapelige følelser for deg, så skjønner ikke hva du mener med at han har løyet?

Anonymkode: 1ff79...081

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Vær glad du slapp unna. En sånn fyr er et helvete å være i forhold med. På og av, ja og nei, interessert og ikke interessert, elsker og likegyldig…

Ikke ha mer kontakt i fremtiden, og finn deg noe bedre!

Håper du har lært noe underveis så du ikke lar deg lure igjen av en annen med samme personlighet?

Anonymkode: 23d33...8d1

• Liker 1
Skrevet (endret)

Wow. Jeg hadde også blokkert deg hvis du kalte meg søppel. 

Det er jo åpenbart at du har følelser for fyren, og ønsket at det skulle bli dere. Da må du nesten kommunisere det og ta avstand. Du sier "Ja takk" til FWB-forhold, sier du har bare vennskapelige følelser, akkurat som han er tydelig om, og deretter oppfører du deg kontrollerende når han går videre med livet sitt. Han har ingen forpliktelser til å forsvare at han har møtt noen han har fått følelser for, selv om det ikke var planen. 

Jeg synes han var veldig tydelig med deg. Hele veien. 
- Han gjorde det slutt
- Han sa det bare var vennskapelig
- Han sa det ikke kunne bli sex fordi han var med en ny

Mens du løy til både deg selv og ham om at du ikke ville ha noe fra ham. Og så tillater du deg å kalle ham søppel. Wow. 

Endret av Rainstorm2.0
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg hadde også blokkert deg. Du framstår ganske psyko her.

Anonymkode: e41fa...fa9

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Ehm. Dette er jo din egen feil. Du var ikke bra nok til forhold, noe han SA.

Men du hadde sex med han likevel. 
Også blir du sint når han finner noen andre? 

Anonymkode: a6287...719

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Vær glad du slapp unna. En sånn fyr er et helvete å være i forhold med. På og av, ja og nei, interessert og ikke interessert, elsker og likegyldig…

Ikke ha mer kontakt i fremtiden, og finn deg noe bedre!

Håper du har lært noe underveis så du ikke lar deg lure igjen av en annen med samme personlighet?

Anonymkode: 23d33...8d1

Han har da ikke lurt henne? Han sa aldri ja eller at han elsket henne

Anonymkode: a6287...719

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Han var interessert i deg som venninne med fordeler som singel.

Skrevet

Han var ærlig om at han ikke hadde slike følelser for deg, men man kan fortsatt være glad i en person som venn. Hvis du la mer i det enn han så burde du kommunisert bedre. Han har vært ærlig.

Nå har du valgt bort vennskapet ved å kalle han søppel. Etter null lovnader fra han.

• Liker 2
Skrevet

Han sa han kun likte deg som venn, og så klikker du når han finner seg noen? 😱

Anonymkode: f95c0...6f2

Skrevet

Alle sier bullshit ting om hvorfor de slår opp. Etter dette har han vel vætt ærlig? Du har bare "trodd" på hans første forklaring og dessuten forventet at ting forble sånn.

Anonymkode: d711c...4ad

Skrevet

Du burde bare holdt deg unna han etter at du ble usikker på han i løpet av de første 6 månedene. Han har jo signalisert hele veien at han ikke er interessert og bare brukte deg til sex og selskap. Drit i han, han høres ut som ett skikkelig rasshøl. Vær glad en an dame må ta dritten hans i det videre og at du kan finne noen bra.

Anonymkode: e1a4e...6a4

• Nyttig 1
Skrevet

Man skal ta alt det en eks sier med en stor klype salt. Det er som regel tull. Bare aksepter at det er over og kom deg videre, ikke let etter svar

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Møtte en fyr på Tinder for snart halvannet år siden. Den gang utviklet det seg som et avstandsforhold, vi bodde på to forskjellige kanter av landet. Han var veldig «på» i begynnelsen. Så mye at jeg ble skeptisk til hans ærlige intensjoner. Dette resulterte i at jeg stengte meg av, og samtidig ble usikker på han. Kunne være litt «needy» til tider. 

Etter ca 6 mnd sammen gjorde han det slutt. Begrunnet det med familiesituasjon, og egne utfordringer. Han hevdet at jeg ikke kunne gjort noen ting annerledes. Han kunne ikke være i forhold, med noen. Han har heletiden ønsket å være venner. Han sa at han fremdeles hadde følelser for meg, men at han kjente på at han ikke fungerer i et forhold.

i fjor sommer flyttet jeg til samme by som han. Vi har holdt kontakten og truffet hverandre flere ganger. Han har hjulpet meg å skru møbler ved innflytting i ny leilighet osv. Jeg spurte selvsagt om hans følelser for meg, noe han sa kun var vennskapelige nå. Jeg har jo selvfølgelig tenkt mitt flere ganger angående dette, man slår vel ikke opp med noen man har følelser for?!

Vel. I desember møttes vi igjen, hadde sex flere ganger, og det virket som at han likte mitt selskap. Vi pratet om ting og kom inn på tema om dating. Jeg spurte om han var på Tinder, noe han bekreftet, men han var rask med å svare «men jeg er der ikke for forhold. Jeg liker å treffe nye folk». Tenkte ikke stort mer over det. Vi ble enige om å treffes og hygge oss sammen uten noe forpliktelse. Jeg har heller ikke romantiske følelser for fyren lengre. 

Så rett etter nyåret skrev jeg om han var klar for besøk igjen. Fikk da til svar at jeg gjerne måtte komme, men ikke på en seksuell måte da han «nylig hadde begynt å prate med noen det kanskje kunne utvikle seg mer med». Jeg ble litt paff, siden det kun var knappe halvannen uke siden jeg hadde vært hos han, hvor han sa at han ikke var på Tinder for forhold. Jeg konfronterte han med det og han var kort og avvisende, fikk bare til svar at «men livet skjer». 

Hele julen har vi snappet frem og tilbake. På selve julaften satt vi nærmest hele kvelden sammen på snap. Tonen var god. Vi sa begge at vi er glad i hverandre. 

Jeg kjenner at jeg har hatt vanskelig med å forstå meg på han. Men mest sitter jeg tilbake å er så skuffet over at han har brukt så mye tid på å pakke inn «det er ikke DEG jeg ønsker forhold med». Istedenfor føler jeg han har løyet, kanskje fordi han trodde det ville gjøre mindre vondt. 

Hele vennskapet gikk i dass. Jeg sa han kunne velge å gå, for jeg ønsker ikke søppel i livet mitt. Han fjernet meg over alle sosiale plattformer. Min magefølelse har vel egentlig kjent på at han er en uærlig drittsekk. Derfor får jeg det ikke til å stemme at han også liksom har prøvd å være så «snill og god» oppi det hele. 

Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget. Men måtte få ut litt frustrasjon. Tankene plager meg til tider 😫

Anonymkode: c59e2...ced

Dette høres skummelt likt ut som en jeg møtte på Happn for noen år siden. Han drev på akkurat samme måte, jeg vet han har gjort det med flere etterpå, og alt mens han holdt eksen litt varm i skjul! Tenker i ettertid at det var mange røde flagg der og priser meg lykkelig for at jeg ikke endte opp med ham. Tror du kan være trygg på det samme, bruk tiden på noen som oppfører seg bedre mot deg ☺️

Anonymkode: 0d577...863

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...