AnonymBruker Skrevet 2. februar #1 Del Skrevet 2. februar Syns at alle over en viss alder har knallfokus på disse tingene. Om jeg feks snakke om en film jeg har sett , er svaret" Film, har ikke tid til det" Er kun helse det går i. Er panikken om evig god helse verdt det, når det bare virker stress? Anonymkode: e8591...bb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #2 Del Skrevet 2. februar Og slappe av med en god film kan være bra for helsen, og da spesielt om en liker og se på film. Og påstå at man ikke har tid til film, fordi man er opptatt av helsen er jo bare tull. Og si at man ikke har tid til og trene eller spise sunt fordi det er så mye filmer en må se blir på samme nivå av dumskap. God helse er en balanse, og her finnes heller ingen fasit fordi vi har ulike utgangspunkt. Svaret på og « kose seg litt» er jo heller ikke og se filmen du har sett. Anonymkode: 6225e...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #3 Del Skrevet 2. februar Ville vurdert bekjentskaper da. Vi er 35-50 år i min omgangskrets, alle spiser kake, drikker øl, tar en kebab etter en bytur, og en stor pose snacks på en filmkveld. Og de fleste trener 2-6 dager i uka, og er glad i sunn mat også. (Og ingen i gjengen er overvektig) Jeg kjenner ingen over 30 som er hysterisk på kosthold/trening, selv om flere driver aktivt med idrett. Anonymkode: 56731...504 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #4 Del Skrevet 2. februar Kjenner ingen som er hysterisk rundt helsen sin - men topp at folk blir mer var på det. Det har aldri vært mer fedme her til lands. Anonymkode: acd40...e96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå