Gå til innhold

Bekymret for bursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er veldig nye på plassen,  og barnet mitt skal ha fire års dag snart. Jeg er så redd for at ingen blir å komme siden de ikke kjenner barnet mitt så godt enda. Er så usikker på hvem jeg burde invitere også, bare 4 åringene eller hele «stor» avdelingen, det er en ganske liten barnehage. 
noen tanker? 

Anonymkode: 556ff...92a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi er veldig nye på plassen,  og barnet mitt skal ha fire års dag snart. Jeg er så redd for at ingen blir å komme siden de ikke kjenner barnet mitt så godt enda. Er så usikker på hvem jeg burde invitere også, bare 4 åringene eller hele «stor» avdelingen, det er en ganske liten barnehage. 
noen tanker? 

Anonymkode: 556ff...92a

Barn kommer i bursdag, så det er ikke noe å bekymre seg for. Hadde invitert hele avdelingen, erfaringsmessig kommer ca 60%.

Men mange er veldig dårlige til å svare på invitasjoner. Så skriv at du ønsker svar om de kommer eller ikke, og så sender du en purremelding et par dager før.

Anonymkode: 5c474...cfb

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg ikke det blir et problem, tenker at de fleste som får invitasjon kommer, pleier å være slik. Vi inviterte hele avdelingen hvert år og da kom 18 av 20. :) 

• Liker 1
Skrevet

Hos oss er det ikke vanlig med barnebursdag før 5årsdagen. 

Anonymkode: 2e95f...c66

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Samme her 😊 Vi har feiret kun familiebursdag frem til 5

Anonymkode: 99996...0bd

• Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor ikke bare høre i barnehagen hva som er vanlig der ift hvem som inviteres? :)

Anonymkode: 40c4a...212

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er jo utrolig uinteressant hvis det hos ts er vanlig å feire 4 årsdagen med bhg. 

Anonymkode: a9e4d...583

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo utrolig uinteressant hvis det hos ts er vanlig å feire 4 årsdagen med bhg. 

Anonymkode: a9e4d...583

Greit å vite det vel. Kan forklare hvorfor ikke alle kommer. 

Jeg ønsker nok heller ikke barnebursdsger før 5. Er nok av ting som skjer i helgene og ettermk blir sent 

Anonymkode: 425d4...5a3

Skrevet

Barnet vårt ble invitert i bursdag til noen som hadde vært i bhg i et patær uker. Oppmøte der var som i alle andre bursdager😂 Barn blir veldig raskt "venner" og husk at en barnehageuke kan oppleves veldig lang for en fireåring. De kan rekke å knytte noen bånd og relasjoner på kort tid. Barn er fantastisk sånn! Da jeg begynte der jeg jobber nå er det noen jeg umiddelbart likte og beundret, men turte ikke akkurat å gå bort og spørre "vil du være vennen min"🙃 

Anonymkode: 31325...3a3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...