AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #1 Skrevet 2. februar 2024 Det verste er når kvinneguiden deler tråder ut på facebook er at man kan jo se hvem som kommenterer og meste parten av dem er gamle sure fiser😅 minner meg ofte om sånn barneskole. kvinneguiden deler ut den mest sikkert i deres hode (latterlige tråden) for å latterliggjøre den som skrev tråden. Og man kan jo se hvor stygg disse folka på Facebook oppfører seg 😳 har tittet inn på facebook siden deres og der ser du hvor mange som er utrolig frekke i kommentar feltene. Altså verste er jo at mestepart sikkert ikke vet at de blir den uheldige som blir til og med latterliggjort på facebook, nå er jo alle tråder meste parten anonym. Men likevel tenk om man har lagt en tråd og noen man kjenner skriver på kommentar feltet på facebook? Uff sier jeg. Teit måte å reklamere på sier jeg Anonymkode: 94b3f...091 5
Gjest Lurven Skrevet 2. februar 2024 #2 Skrevet 2. februar 2024 Jeg prøver å analysere og finne ut brukernavnet
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #3 Skrevet 2. februar 2024 Jeg forstår ikke hva du mener, men nå er ikke jeg på facebook heller, så mulig hensikten suser meg forbi. Hvis du er anonym på KG, så er du vel like anonym på Facebook? Anonymkode: 2a527...592 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #4 Skrevet 2. februar 2024 Lurven skrev (43 minutter siden): Jeg prøver å analysere og finne ut brukernavnet Lykke til. Anonymkode: 46521...779 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #5 Skrevet 2. februar 2024 46 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg forstår ikke hva du mener, men nå er ikke jeg på facebook heller, så mulig hensikten suser meg forbi. Hvis du er anonym på KG, så er du vel like anonym på Facebook? Anonymkode: 2a527...592 Jeg tror TS tenker på de som kommenterer på Facebook postene. Anonymkode: 8a52d...5a6 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #6 Skrevet 2. februar 2024 Enda en grunn til å kun bruke anonym fra nå av. Blir delt på fb uten å ta med hele diskusjonen, så alt taes ut fra sammenhengen, out of context. Diskusjonen startet på nytt på fb uten å ta med det som allerede er nevnt. Anonymkode: 86246...bb9 7 1
Gjest Lurven Skrevet 2. februar 2024 #7 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lykke til. Anonymkode: 46521...779 Jeg veit hvor du bor!
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #8 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det verste er når kvinneguiden deler tråder ut på facebook er at man kan jo se hvem som kommenterer og meste parten av dem er gamle sure fiser😅 minner meg ofte om sånn barneskole. kvinneguiden deler ut den mest sikkert i deres hode (latterlige tråden) for å latterliggjøre den som skrev tråden. Og man kan jo se hvor stygg disse folka på Facebook oppfører seg 😳 har tittet inn på facebook siden deres og der ser du hvor mange som er utrolig frekke i kommentar feltene. Altså verste er jo at mestepart sikkert ikke vet at de blir den uheldige som blir til og med latterliggjort på facebook, nå er jo alle tråder meste parten anonym. Men likevel tenk om man har lagt en tråd og noen man kjenner skriver på kommentar feltet på facebook? Uff sier jeg. Teit måte å reklamere på sier jeg Anonymkode: 94b3f...091 Jeg er ikke enig i din beskrivelse av kommentarfolkene på FB, for jeg ser at de der er mer lik mine meninger enn folket på KG er. Folk på FB gjenspeiler virkeligheten mens her på KG er mye så virkelighetsfjernt. Så jeg ser håp for menneskeheten når trådene blir kommentert på FB . Anonymkode: fcd50...9b9 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #9 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Enda en grunn til å kun bruke anonym fra nå av. Blir delt på fb uten å ta med hele diskusjonen, så alt taes ut fra sammenhengen, out of context. Diskusjonen startet på nytt på fb uten å ta med det som allerede er nevnt. Anonymkode: 86246...bb9 Anonym eller ikke, hva hjelper det? Nicknavnet er like anonymt mener du? Anonymkode: 83ad2...65a
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #10 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Anonym eller ikke, hva hjelper det? Nicknavnet er like anonymt mener du? Anonymkode: 83ad2...65a Å bruke anonym er mer anonymt enn å bruke brukernavnet Anonymkode: d4f98...894 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #11 Skrevet 3. februar 2024 17 hours ago, Lurven said: Jeg veit hvor du bor! Hm Lurven, ble ingen date mellom oss to. Anonymkode: 8a52d...5a6
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #12 Skrevet 3. februar 2024 Tips: Ta et norskkurs. Anonymkode: b40fd...41b
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #13 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tips: Ta et norskkurs. Anonymkode: b40fd...41b Tips: skaff deg et liv Anonymkode: 94b3f...091 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #14 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg er ikke enig i din beskrivelse av kommentarfolkene på FB, for jeg ser at de der er mer lik mine meninger enn folket på KG er. Folk på FB gjenspeiler virkeligheten mens her på KG er mye så virkelighetsfjernt. Så jeg ser håp for menneskeheten når trådene blir kommentert på FB . Anonymkode: fcd50...9b9 Samme her. Leser kommentarene på FB og de gjenspeiler ofte det jeg også tenker. Har dog tenkt litt tanken på om innleggene de deler på FB er skrevet av noen litt opp i "systemet" for å liksom generere engasjement. Anonymkode: 3d0ff...21d 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #15 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Tips: Ta et norskkurs. Anonymkode: b40fd...41b Sånne kommentarer vitner om en eneste ting, at du er stokk dum! Anonymkode: eb55d...002
Gjest Lurven Skrevet 3. februar 2024 #16 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hm Lurven, ble ingen date mellom oss to. Anonymkode: 8a52d...5a6 Jeg sto bare utenfor å så på deg i natt
Hedda-78 Skrevet 3. februar 2024 #17 Skrevet 3. februar 2024 I dag så jeg at noen hadde kopiert direkte fra innlegg i tråden om hun som ble forbannet på en kollega i en diskusjon om barn (bl.a mitt innlegg), og postet det som en kommentar på fb. Som sitt eget. Hvis ikke dét er kleint så vet ikke jeg. Ingen kildehenvisning engang...
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #18 Skrevet 4. februar 2024 Hedda-78 skrev (9 timer siden): I dag så jeg at noen hadde kopiert direkte fra innlegg i tråden om hun som ble forbannet på en kollega i en diskusjon om barn (bl.a mitt innlegg), og postet det som en kommentar på fb. Som sitt eget. Hvis ikke dét er kleint så vet ikke jeg. Ingen kildehenvisning engang... Ja og de som kommenterer sylt frekt og tror at fleste av oss som lager tråder og ikke følger kvinneguiden 😂 Mange som skriver på facebook kommentarfelt direkte frekt mot ts som ts ikke har noe anelse for, da tråden deres reklameres i facebook. Anonymkode: 94b3f...091
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #19 Skrevet 8. februar 2024 Enda større grunn til å skrive som anonym. Brukernavnet kan lett føre til ID, hvis man skriver om mye av det som skjer i livet i forskjellige tråder. En annen ting, som gjør meg mer skeptisk til å skrive, er at "alle" er på facebook, og hvis jeg skriver om en spesifikk hendelse som involverer andre, er det fort at akkurat den personen får hendelsen i newsfeed og kjenner seg igjen, og dermed vet hvem som har skrevet. På FB kommer alt tilfeldigvis i feed, KG VAR ett sted man aktivt måtte oppsøke selv, og dermed større anonymitet. Kommentarfeltet er litt morsomt, blir fascinert over hva folk skriver med fullt navn... Virker som de ikke tenker over at venner og familie kan lese om når de sist hadde underlivssopp og hemorider.. Anonymkode: aa601...e1a 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #20 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 3.2.2024 den 10.18): Samme her. Leser kommentarene på FB og de gjenspeiler ofte det jeg også tenker. Har dog tenkt litt tanken på om innleggene de deler på FB er skrevet av noen litt opp i "systemet" for å liksom generere engasjement. Anonymkode: 3d0ff...21d Det er vel mer at ingen tør å diskutere eller være uenig med flertallet på facebook under eget navn. Om noen hadde støttet Israel der, så hadde de gjort sosialt selvmord. Anonymkode: 86246...bb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå