AnonymBruker Skrevet 2. februar #1 Del Skrevet 2. februar Når bør man hoppe i høyet mtp. egglødningsslim? Er det sånn at når slimet kommer er det for sent, er det da man bør ta en kapp en eller skulle man helst hatt en kjapp en før slimet dukker opp?😅 jeg orker ikke å styre med eggløsningstester og temperaturmåling og de greiene, men synes eggløsningsslim er lett å forholde seg til (så fremt det ikke er for sent når det har kommet da)😅 Anonymkode: 83f8b...ff8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 2. februar #2 Del Skrevet 2. februar Helt individuelt - ikke alle får EL slim i det hele, og ikke alle får der hver syklus eller til samme tid. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #3 Del Skrevet 2. februar Jeg har lest at det ofte kommer litt før eggløsning skjer, for noen flere dager før. Men det er nok som den over her sier veldig individuelt. Hadde i alle fall ikke tenkt at det var for sent. Anonymkode: f0f00...35c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 2. februar #4 Del Skrevet 2. februar Om du ikke har stabil syklus ikke gå etter "slim" da dette ikke er noe god nok indikasjon på eggløsning. Noen får det dager før ..noen dager etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #5 Del Skrevet 3. februar Sofakona skrev (18 timer siden): Om du ikke har stabil syklus ikke gå etter "slim" da dette ikke er noe god nok indikasjon på eggløsning. Noen får det dager før ..noen dager etter. Ts her jeg har veldig stabil syklus. Ble fort gravid med både nummer 1 og 2, men med nummer 3 har vi et lite vindu vi ideellt skal bli gravide på (etter bryllup og før barnet potensielt blir et desemberbarn)🥰 Anonymkode: 83f8b...ff8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kia83 Skrevet 3. februar #6 Del Skrevet 3. februar Mens jeg og sambo stod på venteliste til IVF på riksen fikk vi beskjed av en fertilitetslege om å ha samleie hver dag fra positiv EL test, inkl EL dagen og også dagen etter EL. Dette betød altså ofte 3-4 dager på rad. Hun mente at i mange tilfeller er ikke annenhver dag nok. At dette betyr at mannen ikke rekker å «spare opp krutt» var ikke så farlig mente hun, spesielt hvis sædkvaliteten var god, og da det uansett var snakk om mange millioner sædceller per utløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå