Gå til innhold

Forstår ikke disse mennene at de rett og slett ikke får pult?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er allerede mange menn som syter over at de er ufrivillig single, at damer er så kresne og så videre. Så kommer de med holdninger a la dette:

* damer som ikke tar abort etter prevensjonssvikt, har "lurt" dem til å bli far. Dama har plikt til å ta abort når mannen vil.

* mannen skal da ikke bruke kondom eller steriliseres. Dama må ta eneansvaret for prevensjon.

* dama skal så vidt ha sexpartnere, uansett alder.

* dama skal være slank, med former og vakkert fjes.

Forstår de ikke at hvis de skal kreve at damer holder seg jomfruelige utenfor forhold, at de tar abort hvis de blir gravid ved uhell og ødelegger kroppen sin med hormoner, så får de - disse mennene - ikke sex i det hele tatt? Eller tror de at damer skal holde seg jomfruelige, samtidig som disse mennene skal ha masse sex, at damer skal ta abort i fleng og smile av kvalmetokter etter p-piller, sulte seg for å hindre vektoppgang på hormonell prevensjon og så videre? Har de ingen gangsyn?

Anonymkode: 179f4...5eb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg driter vel i hva damer klager over

Greit nok at jeg ikke får pult supermodeller men jeg runker til de på nett og er fornøyd med det

Så får du og dine medsøstre grine mer over at ting er urettferdig.

Selv så er jeg en lav mann men ser ikke meg grine over at kvinner vil ha høye menn. Så kanskje du  burde lære av meg og heller bare akseptere menns natur, på samme måte som at jeg har akseptert kvinners natur

Anonymkode: d31d7...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...