AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #1 Del Skrevet 2. februar 2024 Det er allerede mange menn som syter over at de er ufrivillig single, at damer er så kresne og så videre. Så kommer de med holdninger a la dette: * damer som ikke tar abort etter prevensjonssvikt, har "lurt" dem til å bli far. Dama har plikt til å ta abort når mannen vil. * mannen skal da ikke bruke kondom eller steriliseres. Dama må ta eneansvaret for prevensjon. * dama skal så vidt ha sexpartnere, uansett alder. * dama skal være slank, med former og vakkert fjes. Forstår de ikke at hvis de skal kreve at damer holder seg jomfruelige utenfor forhold, at de tar abort hvis de blir gravid ved uhell og ødelegger kroppen sin med hormoner, så får de - disse mennene - ikke sex i det hele tatt? Eller tror de at damer skal holde seg jomfruelige, samtidig som disse mennene skal ha masse sex, at damer skal ta abort i fleng og smile av kvalmetokter etter p-piller, sulte seg for å hindre vektoppgang på hormonell prevensjon og så videre? Har de ingen gangsyn? Anonymkode: 179f4...5eb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #2 Del Skrevet 2. februar 2024 Hos mange er lyset på men det er ingen hjemme. Anonymkode: f0a39...cbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #3 Del Skrevet 2. februar 2024 Jeg driter vel i hva damer klager over Greit nok at jeg ikke får pult supermodeller men jeg runker til de på nett og er fornøyd med det Så får du og dine medsøstre grine mer over at ting er urettferdig. Selv så er jeg en lav mann men ser ikke meg grine over at kvinner vil ha høye menn. Så kanskje du burde lære av meg og heller bare akseptere menns natur, på samme måte som at jeg har akseptert kvinners natur Anonymkode: d31d7...0f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
.Fjellmannen Skrevet 2. februar 2024 #4 Del Skrevet 2. februar 2024 Jeg har fått pult på kontoret av arbeidsgiver, jobber på pult hver dag 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå