nina81 Skrevet 30. januar 2006 #1 Skrevet 30. januar 2006 Først har jeg lyst på sånn stålplate over benken rundt hele kjøkkenet(har lite kjøkken) Veit mange kun har de over komfyr,men jeg vil ha det på hele kjøkkenet.Selger de sånt på ikea??Noen som veit pris??Finner det ikke på nettsiden dems. Også har jeg lyst på nye dører og skuffer,går det ann å kjøpe kun fronter på ikea??Altså bare dører ikke hyllene inne i selve skapet??Det blir vel også litt billigere,har nemlig ikke så veldig mye penger å rutte med.. Håper noen av dere jenter/damer kan svare meg
Marililja Skrevet 30. januar 2006 #2 Skrevet 30. januar 2006 Stål er fint det. Liker det godt, men husk: Det blir FORT stygt! Vet flere som har det, og de er så irriterte over å ha valgt det. Jeg vet ikke om det er mulig å bare kjøpe fronter på IKEA, har ikke hørt om det i alle fall. (Men husk: dersom du har et lite kjøkken er det ganske billig å kjøpe hele kjøkkenet der.)
Arkana Skrevet 30. januar 2006 #3 Skrevet 30. januar 2006 Frontene på Ikea selges separat så det er mulig å kjøpe bare det og ikke resten av skapene.
Gjest Lea Skrevet 30. januar 2006 #4 Skrevet 30. januar 2006 IKEA selger fronter til alle skap/skuffer. Men de passer vel stort sett bare til stammer/skap som er kjøpt på IKEA tror jeg. Dette er en stor fordel med IKEA-kjøkkenet.
abelille Skrevet 31. januar 2006 #5 Skrevet 31. januar 2006 Så lenge skapene/skuffene dine har standard mål vil nok frontene fra ikea passe. Men det kan jo være at du må lage nye hull til hengsler. (Ser også at ikea har fått "anti-slamre"-ting til kjøkkenskap nå. Jeg har det fra en annen produsent og anbefaler det på det varmeste). Stålplate kan du sannsynligvis får i en byggevarebutikk.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #6 Skrevet 31. januar 2006 Det går også ann å male kjøkkenfronter, og det gies ofte bort kjokken/kjøkken fronter på finn.no gis bort seksjonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå