AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #1 Skrevet 2. februar 2024 Har spist nesten sukkerfritt og sunt i 8 måneder. Er 37 uker på vei nå, og nå er motivasjonen på bunn. Alt jeg har lyst på er kaker og snacks! 😩 hvordan motivere seg til man er i mål?? Anonymkode: dedbd...282
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #2 Skrevet 2. februar 2024 Kan du ikke bare spise det du har lyst på i moderate mengder? Anonymkode: 8892d...26a 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #3 Skrevet 2. februar 2024 Ville gitt etter. Hadde svangerskapsdiabetes og var veldig nøye fram til 1-2 uker før igangsetting. Helsepersonell sa det var helt vanlig, mot slutten er man lei og utålmodig. Du kan føde når som helst, om du spiser en bolle, is eller brus nå (eller alle tre), så vil verken du eller babyen ta skade av det. 😊 Anonymkode: 8f711...ee6 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #4 Skrevet 2. februar 2024 13 minutter siden, AnonymBruker said: Ville gitt etter. Hadde svangerskapsdiabetes og var veldig nøye fram til 1-2 uker før igangsetting. Helsepersonell sa det var helt vanlig, mot slutten er man lei og utålmodig. Du kan føde når som helst, om du spiser en bolle, is eller brus nå (eller alle tre), så vil verken du eller babyen ta skade av det. 😊 Anonymkode: 8f711...ee6 Enig med deg. Selv har jeg spist veldig sunt i svangerskapet, har ikke begrenset meg og hatt lyst på mye sunt (mer enn før som ikke-gravid), men nå mot slutten har jeg mye mer lyst på søtt og junk. Jeg har bare gitt etter til det jeg vil ha, jeg tenker kroppen regulerer hva den trenger akkurat nå. Det er så mye annet som er sykt tungt på slutten nå for min del, at jeg orker ikke få en psykisk knekk en dag fordi jeg skal bruke energi på å ville ha sjokolade Men hvis man virkelig vil motivere seg selv, så er det eneste at man er snart ferdig. Men akkurat det hadde bare motivert meg til å spise det jeg ville for det er så kort periode igjen! Anonymkode: 8892d...26a 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #5 Skrevet 2. februar 2024 Hvorfor kan du ikke spise noe sukker? Folk snakker jo om det som om det er heroin. Anonymkode: 90e7b...d18
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #6 Skrevet 2. februar 2024 Spis de du har lyst på (innafor rådene for gravide) ❤️ Det er for de fleste så kjipt, tung og slitsomt de siste ukene at jeg ikke synes man skal drive å pine seg til å spise megasunt om man har lyst på noe annet. Jeg spiste sykt mye sjokolade på slutten jeg tror ikke det påvirket hverken min vekt eller baby på noen måte. Anonymkode: 05999...5a7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå