Gå til innhold

Orker ikke fylletelefoner...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Opplever fra tid til annen bekjente som ringer, å de er beruset. Disse tlf er så tragiske å lite interessante. Skjønner ikke at folk ikke kan ringe når de er edru.

Spesielt svoger og svigerinne er fæle der. Ofte er det svoger som ringer og svigerinne sitter beruset i bakgrunnen og kommenterer og fniser av "morsomhetene" til svoger. Vi snakker her om 60 åringer. 

Jeg vet at det bare er å ignorere tlf eller avslutte samtalen, å jeg ignorerer ofte, men noen få ganger føler jeg at jeg må svare. Er ikke lett å bryte en samtale når de først har kommet gjennom.  

Flere?

Anonymkode: 1f407...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sjelden opplevd det. Legger bare på om det blir et ork. Hadde nok sagt ifra når de var edru om det skjedde flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærte en gang at alt som skjer etter kl 23 er av uinteresse, så tar ikke telefonen etter der tidspunktet😅 

Anonymkode: 3fb4b...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en løsning på dette, og det er å ikke svare på telefonen. Nytter ikke å snakke fornuft med en full person 

Anonymkode: f08ea...dc5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten ikke ta telefonen eller bare legge rett på når du hører hvilken form de er i. Sett telefonen på stille å sov videre.

Anonymkode: d8997...89a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo bare å ikke svare så er problemet løst.

Anonymkode: aed5a...c78

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at de kan ringe tilbake når de er edrue, at du er sliten i hodet. Og ønsk dem en fortsatt fin kveld, legg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp opplever dette med ei venninne når hu drikker. Er så dritt lei at jeg har begynt å ignorere. Er aldri noe interessant heller. Vi begge er 23 

Anonymkode: 11ff1...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er bare en løsning på dette, og det er å ikke svare på telefonen. Nytter ikke å snakke fornuft med en full person 

Anonymkode: f08ea...dc5

OG snakk med personen det gjelder når hn er edru. Si at du ikke ønsker tlf som det og be hn stryke deg av listen på folk som ringes i fylla. 

Sier dette fordi jeg selv har vært en svært aktiv fylleringer. Og jeg ringte jo da folk jeg visste pleide å svare. 

Anonymkode: 8a559...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også en sånn i familien. Pumperinger.. kan ha 18-20 ubesvarte anrop. Veldig slitsomt.. og vanskelig å avslutte samtalene. 

Anonymkode: fd192...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iPhone? Sett «ikke forstyrr» på fast tidspunkt. Ingen kommer igjennom hos meg etter 23.00. Kun nærmeste familie og venner, for nødstilfeller. De vet veldig godt å ikke ringe etter 23.00 med mindre det er krise. 

Anonymkode: ac426...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...