Pimbila Skrevet 30. januar 2006 #1 Skrevet 30. januar 2006 Husker ikke hva han synger i refrenget. Det er en setning som går igjen. Men han synger Celice (tror jeg), men det er ikke sangen til A-HA. Tror det er en gruppe med mannlig vokalist. Låter dette kjent?
vixen Skrevet 30. januar 2006 #2 Skrevet 30. januar 2006 Låter dette kjent? ← Ikke annet enn A-ha sin, desverre..
Pimbila Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2006 Han synger ikke Celice i den setningen som går igjen, men etter det. Sangen går ganske mye på radio.
Gjest vimse Skrevet 30. januar 2006 #4 Skrevet 30. januar 2006 Kan du ikke flere ord... En kvart setning eller noe...
Pimbila Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2006 Tenkte på den setningen hele tiden etter at jeg hørte sangen, men tror du ikke jeg glemte den igjen. Argh. Typisk meg og ikke skrive ned med en gang.
Gjest Virvel Skrevet 31. januar 2006 #7 Skrevet 31. januar 2006 Har prøvd å google, og dette er det jeg finner... (Har altså utelukket a-ha i søket.) Det var kanskje ikke det du tenkte på? Det ser polsk ut eller noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå