Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig begynt å date en fyr. Sexen er helt fantastisk og jeg er en av de få (tydeligvis) som kommer vaginalt. Jeg er petit og fleksibel noe som er en fordel når man liker mye sex. Den beste cardiotrening også🤤Datet en fyr i fjor som var superhot, men med litt liten penis. Det er ikke alltid det går som man håper, men kanskje det er fordi man ikke vet at man fortjener bedre? 

Anonymkode: 075bb...ecd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra for deg! Lykke til med den gode sexen og cardiotreningen. Du skal se at dette går finfint vettu 🙂

Fyren fra i fjor er gammelt nytt og det er ikke der du skal legge igjen kaloriene og bekymringene dine. Du skal kun fokusere på den nye daten din du 🙂

Skrevet
imagineme skrev (1 minutt siden):

Så bra for deg! Lykke til med den gode sexen og cardiotreningen. Du skal se at dette går finfint vettu 🙂

Fyren fra i fjor er gammelt nytt og det er ikke der du skal legge igjen kaloriene og bekymringene dine. Du skal kun fokusere på den nye daten din du 🙂

Jeg vet. Men takk 😊

Skrevet

Siden jeg ikke kan vokse større penis, har jeg bare bestemt meg for å aldri ligge med en jente igjen

Anonymkode: 76dc8...51b

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Siden jeg ikke kan vokse større penis, har jeg bare bestemt meg for å aldri ligge med en jente igjen

Anonymkode: 76dc8...51b

💔

• Hjerte 1
Skrevet

Heller liten en stor! jeg kommer bare vaginalt jeg også ;) og er penis liten er det mye enklere å klamre musklene rundt penis enn en stor penis som nummer deg ut.  Ergo  - ingen er like og har samme preferanser ;)

Anonymkode: 2215c...fcf

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Heller liten en stor! jeg kommer bare vaginalt jeg også ;) og er penis liten er det mye enklere å klamre musklene rundt penis enn en stor penis som nummer deg ut.  Ergo  - ingen er like og har samme preferanser ;)

Anonymkode: 2215c...fcf

Jeg kommer ikke bare vaginalt ☺️Og er uenig i tolkningen din☺️ Hans størrelse var ikke bruddårsaken. Det vet vi begge.

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kommer ikke bare vaginalt ☺️Og er uenig i tolkningen din☺️ Hans størrelse var ikke bruddårsaken. Det vet vi begge.

Hvorfor trekker du inn penis-størrelser i dette da? 

Anonymkode: 0c949...cff

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor trekker du inn penis-størrelser i dette da? 

Jeg skrev om mer enn bare det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg skrev om mer enn bare det. 

Tenk om folk bare kunne lagt ut en glad-melding og latt det være med det inneimellom? 🙂

Istedet for at det du skrev innledningsvis var fint og koselig, så måtte du trekke inn den evinnelige pikk-størrelse debatten.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ulike penis størrelser og omfanget av påvirkning det har, har faktisk vært ett ukjent fenomen for meg før i fjor. Tro det eller ei. Jeg er overrasket selv. Lettet over at jeg ikke har en sønn. Ett potensielt problem mindre forstår jeg nå.

Skrevet

Det har vært et uinteressant tema for meg helt til jeg ble kjent med KG. Her er jo sex og penis-størrelser en ren besettelse for mange. 

Men hver gang jeg ser disse size diskusjonene dra i gang, får jeg følelsen at det er skakk-kjørte gutter som starter det. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det har vært et uinteressant tema for meg helt til jeg ble kjent med KG. Her er jo sex og penis-størrelser en ren besettelse for mange. 

Men hver gang jeg ser disse size diskusjonene dra i gang, får jeg følelsen at det er skakk-kjørte gutter som starter det. 

Samme her. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...