Gå til innhold

Hvordan få kontakt med Sbanken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kundesørvis hos Sbanken er som forventet helt ødelagt etter at DnB tok over, finnes det en måte å kontakte dem på som ikke involverer en times venting?

Har prøvd chat og telefon, ulike tidspunkt, flere ganger om dagen i en uke. Nå er de på nivå med resten av DNB, bare uten den irriterende robotløsningen. 

Anonymkode: 78a70...560

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er DNB nå ingen vei utenom

Skrevet

Har de feks en e-post? Finner ingen info om det, kun chat og tlf som ikke virker. Nå lovet de nettopp å ringe meg tilbake, men det har de ikke gjort. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Har de feks en e-post? Finner ingen info om det, kun chat og tlf som ikke virker. Nå lovet de nettopp å ringe meg tilbake, men det har de ikke gjort. 

Nei egentlig ikke, de prøver i fokusere kontakten, chat er normalt ok men jeg er saga kunde så blir muligens prioritert hos DNB

Skrevet

Sbanken gjør så godt de kan, men de er ikke dimensjonert for antallet henvendelser de mottar for tiden. Jeg vet at de har oppbemannet kraftig på kundesenteret, men det er enorme mengder hendendeler. Tildels helt unødvendige. Dermed blir det lange køer. Call BACK funksjonen pleier å fungere greit, bruk den hvis du ikke vil sitte i kø. 

Anonymkode: 33fa3...3e1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Call BACK funksjonen pleier å fungere greit, bruk den hvis du ikke vil sitte i kø. 

Fikk ikke noe tilbud om den. Var bare venting på tlf, ingen beskjed om hvor jeg var i køen eller forventet ventetid eller ringe tilbake. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...