Gå til innhold

Undertøy/utstyr til menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips fra kvinner om sexy undertøy/utstyr som tenner dere, som ikke er så «gay»

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Setter alltid pris på en anonym string, synes ikke det er så gay før blondene kommer ut😂

Anonymkode: f6637...77a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Setter alltid pris på en anonym string, synes ikke det er så gay før blondene kommer ut😂

Anonymkode: f6637...77a

Mann her. Jeg synes blonder ser mindre gay ut, enn diverse lær/latex, og remmer på kryss og tvers. Men kanskje jeg bare blir mindre skremt av blondehomoer.

Anonymkode: dfd83...6e6

Skrevet

Ren truse er et must og det eneste som er innafor 😅

Anonymkode: 3482e...941

Skrevet

Har sett etter det samme, men synes rett og slett ikke det er noe fint. Synes faktisk en pen boxershorts er bedre, gjerne litt lang (dersom man har lange bein). Ikke vid.

Anonymkode: 8d573...3b3

Gjest ElderMillenial
Skrevet

Foretrekker en ny, ren boxer med litt brei strikk. Helst ensfarget. 

Blonder, latex og string synes jeg ikke er sexy på noen måter. 

Skrevet

Hvis en mann skal kle seg sexy for meg er det kommando under jeans samt hvite tennisstrømper. Finnes ingenting mer tennende for meg og bare tanken på at en mann går naken under jeansen får blodet til å bruse 🤭

Hvis det er snakk om undertøy er det eneste som er innafor en hel og ren boxer. Tanga, lær, truse, blonder osv. finner jeg avtennende på menn. Men så er smaken som baken da. 

Skrevet
Frkego skrev (23 minutter siden):

Hvis det er snakk om undertøy er det eneste som er innafor en hel og ren boxer. Tanga, lær, truse, blonder osv. finner jeg avtennende på menn. Men så er smaken som baken da. 

Jeg tar ikke for gitt at min kvinne mener det samme som deg, men med tanke på det manglende tilbudet, så er det ikke et stort marked for "sexy" manneundertøy. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg tar ikke for gitt at min kvinne mener det samme som deg, men med tanke på det manglende tilbudet, så er det ikke et stort marked for "sexy" manneundertøy. 

Jeg har aldri hørt en kvinne si at hun foretrekker noe spesielt undertøy på menn annet enn at det er rent og helt. Det er nok mer for spesielt interesserte så det er vel naturlig at det ikke er et stort marked for det.

Derimot mye snakk om hva ulike kvinner ikke liker og det er ofte hullete boxere, tighty whities og tanga - noe jeg kan relatere meg til. 

Skrevet

Sexy undertøy for menn som damer tenner på? Vil si en fin, stram boxer. Eller som noen over her skriver ; kommando i jeans....

Har du spurt hva din eventuelle kjæreste mener?

Anonymkode: d98b5...69d

• Liker 1
Skrevet

Ts her, er i parforhold og finner mye sexy til hun! Høye hæler, nylon, undertøy og masse tilbehør som krydder, men til gutta??? Boxer og t-skjorter/singlets mm av litt mer spennende stoff/utseende, lurer på om noen vet om nettside med no?

Skrevet

Egentlig finnes det vel ikke noe direkte sexy undertøy som funker på menn så en pen ren boxer er nok det enkleste og tryggeste. Ser noen nevner blonder, lær og latex(det finnes jo men ser oftest bare gay eller dumt ut) og skal det være slik kan man ta det enkelt. 
Fr.eks hjalp jeg typen med å finne klær når han var i dusjen en gang og da gadd jeg ikke lete frem en boxer men fisket med meg en av mine truser isteden, da ble der blonder og litt trangt for penis og det ble jo litt sexy etterhvert😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.2.2024 den 14.41):

Har sett etter det samme, men synes rett og slett ikke det er noe fint. Synes faktisk en pen boxershorts er bedre, gjerne litt lang (dersom man har lange bein). Ikke vid.

Anonymkode: 8d573...3b3

Må sitte, og ha lengde, om ikke Senior skal havne, og dermed henge, på utsiden. 

Longfellow Deed.

Anonymkode: 66e99...ce0

Skrevet

Denne tråden viser å kvinner som gruppe tilter mer til å være exhibisjonister og menn tilter mer til voyeurisme. 

Anonymkode: 2baa6...479

Skrevet

Ennå ikke fått svar på det jeg spør etter…..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...