Gå til innhold

Sliter med å være introvert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir veldig sliten av å være rundt folk, og jeg vil jo ikke være sånn! Når jeg er på veninnetur eller fest er jeg alltid kjempesliten når jeg kommer hjem. Det er jo kjempehyggelig å være ute og henge, men det er også veldig slitsomt.

Alle vennene mine er veldig veldig glad i å være rundt folk så de vil jo være med meg ofte, og jeg vil være med men det blir jo så slitsomt! De synes det er vanskelig å skjønne at jeg blir så sliten, og selvfølgelig har jeg andre venner som skjønner det bedre men jeg er ikke så nærme med dem som jeg er med de andre vennene mine.

Det er også litt vanskelig å si nei til å være med ut når samvittigheten trenger seg på og man egentlig vil være med. Har andre det samme problemet og kanskje noen tips? Jeg vil så absolutt ikke ha det sånn så hvis noen har tips er jeg takknemlig for hva som helst. Takk på forhånd😊❤️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samvittigheten vår kan ta helt av noen ganger og til og med bli skadelig for oss hvis vi lar den styre alt. Øv deg litt på å si nei i blant, så vil du oppleve at det går helt fint! Lytt til kroppen din og gi den det den trenger. Det vil være til nytte for deg hele livet om du lærer deg dette.

Anonymkode: 9e268...942

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...