AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #1 Del Skrevet 2. februar 2024 Jeg tror kanskje hun og sambo føler seg litt ensom etter de fikk sin baby jente for ca 1 måned siden og det skjønner jeg. Men bord er booket allerede hun sendte jo meg meld og spurte hva plass eller at hun mente ikke og komme ut som frekk men om det går an og avbestille å så bestille igjen bare bord med 4 stk? At de synes det hadde vert så koselig men eller forstår dem?Baby skal bare ligge i vogna. Men jeg vet ikke engang om det er lovt med barn/baby i den fancy restauranten. Og er ærlig ikke så gira på om hun skal begynne å bare snakke om baby og ha en baby som griner i en romantisk date 😅 Tror hun er litt furt nå etter jeg snakket og sa at vi heller kunne møtes en annen gang sammen. Anonymkode: 6196c...52d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #2 Del Skrevet 2. februar 2024 Haha, noe sier meg de ikke har vært på restaurant med babyen enda? Sove ja, lol. Anonymkode: 359d7...3bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nappetass1 Skrevet 2. februar 2024 #3 Del Skrevet 2. februar 2024 Herregud som du skriver, totalt uforståelig. Men helt innafor at du ikke vil på dobbeltdate, selv om det er passe usympatisk at venninnen din ikke får snakke om barnet sitt(!) 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #4 Del Skrevet 2. februar 2024 Bestill bord til fire på en mer barnevennlig restaurant uka før, eller noe. Bare si at akkurat valentines vil dere bare være to. Jeg har aldri hørt om valentinesdate med flere enn paret selv, så det er ganske rart... Anonymkode: 0f9db...088 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #5 Del Skrevet 2. februar 2024 Nappetass1 skrev (Akkurat nå): Herregud som du skriver, totalt uforståelig. Men helt innafor at du ikke vil på dobbeltdate, selv om det er passe usympatisk at venninnen din ikke får snakke om barnet sitt(!) Ups unnskyld da norsk er ikke mitt språk men prøver i det minste 😛 ja så romantisk å bare høre om andres barn Anonymkode: 6196c...52d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #6 Del Skrevet 2. februar 2024 Det er lov å fortelle venninner at man ønsker en romantisk date bare dere to. Hun og hennes kjære må jo gjerne gå ut og spise de også, og ta med seg baby i vogn, om de vil. Men da må de faktisk klare det uten å trenge å ha med venner. Anonymkode: 3c32c...b1a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #7 Del Skrevet 2. februar 2024 Jeg ser ikke helt hvordan en noen uker gammel baby passer inn på en fancy restaurant med romantisk middag. Anonymkode: 49966...80c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #8 Del Skrevet 2. februar 2024 Finn en dato dere har mulighet til å invitere de på middag, evt gå ut å spise ilag feks en gang helgen etter på en mer barnevennlig resturant. Så skriver dere til venninnen din: hei navn😊 vi har planlagt en romantisk date den dagen,så har egentlig lyst å bare vere oss to på daten den dagen. Hadde vert veldig koselig om dere ville komme på middag lørdag/gå ut å spise med oss lørdag 💐😊 Anonymkode: 1bc06...694 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #9 Del Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Finn en dato dere har mulighet til å invitere de på middag, evt gå ut å spise ilag feks en gang helgen etter på en mer barnevennlig resturant. Så skriver dere til venninnen din: hei navn😊 vi har planlagt en romantisk date den dagen,så har egentlig lyst å bare vere oss to på daten den dagen. Hadde vert veldig koselig om dere ville komme på middag lørdag/gå ut å spise med oss lørdag 💐😊 Anonymkode: 1bc06...694 Hadde nok funnet en annen gang der vi 4 (5) kunne dratt på barnevennlig restaurant. Men ellers er valentinsdag en dag jeg ønsker å tilbringe med min kjære uten masse baby bråk og baby snakk Anonymkode: 6196c...52d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #10 Del Skrevet 2. februar 2024 Aldri hørt om at det ikke er lov å ta med baby på «fancy restaurant». Men jeg hadde ikke orket å ta med meg en så liten baby på restaurant da jeg var nybakt mor. Anonymkode: ed704...8c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 2. februar 2024 #11 Del Skrevet 2. februar 2024 Hahaha! Men dette skal du ikke bry deg det spøtt om. Snurt for at du prioriterer kjæresten på valentines og foreslår å møtes alle 5 en annen gang? Nei, de følelsene må du la henne stå i alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mousj Skrevet 3. februar 2024 #12 Del Skrevet 3. februar 2024 "Møtes gjerne, men denne kvelden har kjæresten min hintet om en plan😍😍" kanskje litt feigt, men en liten hvit løgn kan av og til være på sin plass;) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #13 Del Skrevet 3. februar 2024 Nappetass1 skrev (På 2.2.2024 den 9.41): Herregud som du skriver, totalt uforståelig. Men helt innafor at du ikke vil på dobbeltdate, selv om det er passe usympatisk at venninnen din ikke får snakke om barnet sitt(!) Jeg ser ikke noe som helst usympatisk i å ikke har lyst til å høre på en venninnes babyprat på det som skulle være en romantisk valentinesdate. Kontekst er faktisk viktig. Anonymkode: 6ec73...7ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #14 Del Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg ser ikke noe som helst usympatisk i å ikke har lyst til å høre på en venninnes babyprat på det som skulle være en romantisk valentinesdate. Kontekst er faktisk viktig. Anonymkode: 6ec73...7ef Jeg skjønner hun er helt i baby bobla si etter baby. Men ikke noe jeg ønsker å høre hele som skal være en romantisk kveld😅 Anonymkode: 6196c...52d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå