AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #1 Skrevet 2. februar 2024 Er blitt hekta på en type som jobber på min jobb som vikar. Han er 24 og jeg er 40. Helt tragisk I know. Han har tekstet meg av og på, vært veldig hot så cold og sånn er det hele tiden. Jeg har ikke gjort noe stort nummer ut av det, men kjenner jeg blir litt lei. Er unge karer bare sånn? Har ingen planer om å starte noe seriøst her, har bare vært en flørt og moro. Syns bare det er litt vanskelig å skjønne hva han driver med. Kan sende mld konstant i fire dager så er han stille en uke. Burde kanskje bare gi f. Men ser han på jobb så bli påmint hele tiden og tøffere å glemme da. Æsj trenger råd for denne hekten. Anonymkode: 5877d...83c
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #2 Skrevet 2. februar 2024 Du er hekta fordi en 24-åring tekster deg?? Og hvilken 40-åring gir bort nr sitt til en 24 år gammel kollega? Hva har dere til felles? Anonymkode: c472b...cad
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #3 Skrevet 2. februar 2024 Trenger ikke ha så mye til felles for å ha en useriøs flørt da. Anonymkode: 5877d...83c 1
exictence Skrevet 2. februar 2024 #4 Skrevet 2. februar 2024 Dere er på helt forskjellige stadier i livet. Han har kanskje nettopp begynt å arbeide eller ferdig med utdannelsen, eller nettopp flyttet hjemmefra. Han har trolig ikke hatt så mange kjærester før. Han synes nok du er spennende til en viss grad.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #5 Skrevet 2. februar 2024 Det er riktig. Han er uerfaren. Studerer. Et helt annet sted. Men jeg skjønner meg ikke på mønsteret hans eller han. Spennende til en viss grad, tenker du at det er greit å tekste når han kjeder seg, ikke har noe annet osv? Anonymkode: 5877d...83c
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #6 Skrevet 2. februar 2024 Don't shit where you eat. Ikke lag greier med en mye yngre person på jobb. Det kommer du ekstremt dårlig ut av. Anonymkode: 47e90...e26
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #7 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Don't shit where you eat. Ikke lag greier med en mye yngre person på jobb. Det kommer du ekstremt dårlig ut av. Anonymkode: 47e90...e26 Enig i det. Men det har nå skjedd denne tekstingen så prøver å komme meg ut av hekten her. Han er jo av og på hele tiden og det blir bare slitsomt. Anonymkode: 5877d...83c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå