el. Skrevet 2. februar 2024 #1 Del Skrevet 2. februar 2024 Hei Skal male lister og tak, og ønsker at fargen skal passe til IKEA Malm (hvit). Ser at IKEA ikke legger ut fargekoder. Er det noen som har erfaring med hvilken hvitfarge som kan passe opp mot denne kommoden, men samtidig passe som farge på tak? Forsøkte et strøk med klassisk hvit, som ble for hvit. https://www.ikea.com/no/no/p/malm-kommode-med-3-skuffer-hvit-20403562/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 3. februar 2024 #2 Del Skrevet 3. februar 2024 Du får nok svar fra IKEA om du spør. Men vil tippe det er noe lignende Bomull. Husker ikke koden på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #3 Del Skrevet 3. februar 2024 De eldre modellene av malm var i bomull men de nye, hvis du kjøpte nytt nå, de er blitt mindre gule. Men jeg er usikker på nøyaktig fargekode. De gikk fra "hvitfarge 5 til hvitfarge 3" i sitt internt system, så kan det være at de gikk fra 0502-Y (eggehvit/bomull) til 0302-Y? Bare spekulasjoner fra min side altså. Men jeg har tilfeldigvis både eldre og nyere malm i hvert sitt barnerom. Og jeg har alle lister i bomull fordi de var billigst i innkjøp ferdigmalte. Har ikke taklister, og tak er i hvit. Anonymkode: 2360c...039 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå