Gå til innhold

Skjønner ikke responsen etter å sende natta meldinger til ei venninne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg (kvinne) har kompiser som sender meg hjerter og nattameldinger hver dag uten at det betyr noe 🤷‍♀️ Men rart å ha venner man aldri møter da, jeg treffer jo disse innimellom, om enn ikke så ofte. 

Anonymkode: 48d38...04d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg (kvinne) har kompiser som sender meg hjerter og nattameldinger hver dag uten at det betyr noe 🤷‍♀️ Men rart å ha venner man aldri møter da, jeg treffer jo disse innimellom, om enn ikke så ofte. 

Hvordan er det når du treffer disse? Er det bare skravling som vanlig? Eller prøver de seg på noe, de som sender nattameldinger?

Anonymkode: f9bec...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvordan er det når du treffer disse? Er det bare skravling som vanlig? Eller prøver de seg på noe, de som sender nattameldinger?

Vi prater som vanlig. Vi kan finne på å ha sex, men det har skjedd utrolig sjelden i løpet av de årene vi har vært venner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi prater som vanlig. Vi kan finne på å ha sex, men det har skjedd utrolig sjelden i løpet av de årene vi har vært venner. 

Skjønner👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være at hun er veldig sjenert og ikke tør å møte deg eller at hun har angst? Jeg har ei venninne som flere ganger har snappa med gutter hun liker veldig godt, men ikke tør å møte dem pga angst. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper ho ikke er interessert i å være kjæreste med deg, men synes det er hyggelig å prate med deg som venn

Anonymkode: bf599...5e6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En tidligere kompis av meg var raus med hjertene på meldinger. Han skriver sånn til alle, kompis eller venninne. Noen er bare sånn, hun kan være glad i deg som en venn. Eller bare en som er «full av kjærlighet». Om hun ikke virker interessert så er hun nok ikke det selv om hun skriver god natt, og sender hjerter. 

Anonymkode: 8d608...f2b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hvorfor er det så mange her som tror at TS er en jente? Jeg ser ikke at det står noen steder.

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Takk😂 Jeg skrev i hovedposten at jeg vil ha innspill fra damer. Jeg har skrevet at jeg har bedt henne med på ting for å få en kvinnes mening og jeg har skrevet at jeg vil vite hva damer synes om dette. Jeg trodde det var åpenbart at jeg er en mann😂

Hun tror nok at du er homo, og ei venninne. Ingen menn sender slike hjerteansikt og hjerter. Det er bare jævlig slitsomt, og du virker nok som en klegg. Det er nok derfor. 

Anonymkode: dc4ff...78b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hun tror nok at du er homo, og ei venninne. Ingen menn sender slike hjerteansikt og hjerter. Det er bare jævlig slitsomt, og du virker nok som en klegg. Det er nok derfor. 

Anonymkode: dc4ff...78b

Altså. Dette er bare tull! Om du synes menn er slitsomme pga hjerter, og det gjør dem til «homo», så syns jeg du skal vende blikket litt innover. Du er kanskje kald og kynisk? Eller 50+ og en annen generasjon. 

Det er da lov for menn å sende hjerter. Ikke kleint i det hele tatt! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alltid litt kritisk til menn som bruker tegn, smileys og diverse i kommunikasjonen, jeg tenker det er litt umandig, men det er bare meg! Bare vær rett frem uten å gå rundt grøten, men det virker som du er over middagshøyden i denne relasjonen.

Endret av Hoia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun liker sikkert oppmerksomheten du gir henne på meldinger, men det høres ut som du har havnet i den berømte vennesonen. Der holder hun deg varm og på tå hev, vell viten om at du er interessert, for å smøre seg selv.

Hadde hun vært keen på deg og dere så ville hun ha vært mer påskrudd og hatt lyst til å møte deg. 

Tror jeg ville roet ned kommunikasjonen og sett hva som skjedde, om jeg var deg.

Med mindre du vil ha det slik da. Kan jo hende du også får vennskapelig utbytte av det. Kjenn på det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoia skrev (8 minutter siden):

Jeg er alltid litt kritisk til menn som bruker tegn, smileys og diverse i kommunikasjonen, jeg tenker det er litt umandig, men det er bare meg! Bare vær rett frem uten å gå rundt grøten, men det virker som du er over middagshøyden i denne relasjonen.

Ja, det er bare deg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En mannlig venn som ba meg bli med for å shoppe vinglass og pynteputer ville jeg ha tenkt at enten var homofil eller hadde noe på gang med ei annen dame og villle ha min hjelp til å gi hjemmet sitt et litt mer damevennlig preg. Det er virkelig ikke en invitasjon som lyser flørt og romantikk...

Anonymkode: 74f68...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt rart å aldri møte venner, men det kan jo tenkes at hun har mer enn nok med sitt. Jeg sender ofte hjerter til mine venner, det kan både bety at jeg er glad i dem (som venn), eller at vi skriver om noe som er ekstra koselig eller fint (eller noe annet som vekker positive følelser). Tenker at det er helt normalt å gjøre til venner helt uavhengig av kjønn. Synd at sånne ting tolkes romantisk av så mange, bare fordi man er av to forskjellige kjønn. Ville dere tenkt det samme om en lesbisk kvinne skrev sånn til venninner, eller er det bare fordi det er snakk om en kvinne og en mann?

Anonymkode: 454c5...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvorfor er det så mange her som tror at TS er en jente? Jeg ser ikke at det står noen steder.

Anonymkode: 732c3...671

Det står ikke hvilket kjønn TS er, men hun skriver jo at hun skriver med ei venninne, så da er det mest logiske å tenke at TS også er ei jente.

Anonymkode: 145cf...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det står ikke hvilket kjønn TS er, men hun skriver jo at hun skriver med ei venninne, så da er det mest logiske å tenke at TS også er ei jente.

Ts har skrevet at han er en mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Altså. Dette er bare tull! Om du synes menn er slitsomme pga hjerter, og det gjør dem til «homo», så syns jeg du skal vende blikket litt innover. Du er kanskje kald og kynisk? Eller 50+ og en annen generasjon. 

Det er da lov for menn å sende hjerter. Ikke kleint i det hele tatt! 

Personen skrev da INGENTING om at det ikke er lov for menn å sende hjerter. Hvor har du det fra?

Og ja, folk flest syns det er kleint..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ts har skrevet at han er en mann

Ja, men først i innlegg nr.20 i tråden.. Det kan være greit å nevne det i hovedinnlegget..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...