AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #1 Del Skrevet 2. februar 2024 Har snakket mye med ei venninne i det siste, nå sender vi natta meldinger til hverandre. Og det er 😍 og ❤️ vi sender til hverandre. Men hun virker samtidig helt uinteressert. Hun vil ikke møtes. Hva er greia? Vi snakkes hver dag, flere ganger om dagen, men bare på Snapchat. Noen damer her som kan komme med innspill? Anonymkode: f9bec...88b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #2 Del Skrevet 2. februar 2024 Ro ned litt kanskje hun kommer på banen. Anonymkode: b4bd9...abf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #3 Del Skrevet 2. februar 2024 10 minutter siden, AnonymBruker said: Ro ned litt kanskje hun kommer på banen. Anonymkode: b4bd9...abf Hun sender like mange hjerter som meg. Men ja, før håpe hun kommer på banen. Anonymkode: f9bec...88b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #4 Del Skrevet 2. februar 2024 Hvilken relasjon er det snakk om? Venninne du vil bli kjæreste med liksom? Da er hun kanskje bare ikke enig i at det er god ide? Anonymkode: 0e4ee...977 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #5 Del Skrevet 2. februar 2024 Veldig merkelig å sende hjerter til bare en kamerat. Enten så er ho interessert, leker med deg eller dum😅 så sant ho ikke er veldig ung da. Men damer blir oppsøkt av menn hele tiden , tror de fleste vet at man ikke sender hjerte til en kamerat om man ikke er interessert. Er det lenge siden du har truffet henne ?🤔 Anonymkode: 37f8e...2eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 2. februar 2024 #6 Del Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har snakket mye med ei venninne i det siste, nå sender vi natta meldinger til hverandre. Og det er 😍 og ❤️ vi sender til hverandre. Men hun virker samtidig helt uinteressert. Hun vil ikke møtes. Hva er greia? Vi snakkes hver dag, flere ganger om dagen, men bare på Snapchat. Noen damer her som kan komme med innspill? Anonymkode: f9bec...88b Har du spurt om å møtes da? Isåfall hvordan setting? Date ute i nærområdet eller utested? Har hun kjæreste kanskje? Kanskje hun ikke er i form eller ikke tørr å bevege relasjonen til noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #7 Del Skrevet 2. februar 2024 7 hours ago, Fighter83 said: Har du spurt om å møtes da? Isåfall hvordan setting? Date ute i nærområdet eller utested? Har hun kjæreste kanskje? Kanskje hun ikke er i form eller ikke tørr å bevege relasjonen til noe annet. Har spurt om å møtes ja, men bare som venner. En kaffe, lunsj, har spurt om hun vil hjelpe meg med å plukke ut nye vinglass og pynteputer, så jeg får en kvinnes mening😂. Jeg tenkte det var greit som første steg så ting ikke ble kleint. Men hun har alltid en unnskyldning. Hun har ikke kjæreste. Så vi snakker, men møtes ikke. Helt greit det, jeg bare lurer på hva hun tenker. Vi har kjent hverandre i flere år, men har mest møttes sammen med andre. Men de siste ukene har vi snakket veldig mye sammen. Anonymkode: f9bec...88b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 2. februar 2024 #8 Del Skrevet 2. februar 2024 Noen bruker hjerter på samme måte som andre bruker tommel opp eller vanlige smileys. Jeg ser det ofte på jobb, spesielt yngre folk reagerer på vanlige beskjeder fra sjefen med ❤️. Ikke rart at folk blir forvirret, men hun bruker nok hjerte der du eller jeg hadde brukt 👍 eller 😊. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #9 Del Skrevet 2. februar 2024 Hun er ikke interessert, men siden du er hyggelig og ikke avslutter meldingssekvenser bruker hun deg som selvtillitsboost. Reduser antall meldinger og se deg om etter noen andre. Anonymkode: 21936...451 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 2. februar 2024 #10 Del Skrevet 2. februar 2024 Jeg hadde nok prøvd å være litt tydeligere, og hørt hva hun tenker. Men da er det selvsagt fare for at vennskapet dør ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #11 Del Skrevet 2. februar 2024 Hun bruker deg for oppmerksomhet. Anonymkode: df3cd...52f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #12 Del Skrevet 2. februar 2024 Dessverre synes jeg ikke det høres ut som hun er interessert. Hun bruker nok de emojiene for å være høflig - det er litt rart, men jeg gjør det samme. Når andre sender meg hjerter eller smiley med hjerteøyne gjør jeg det samme tilbake siden det blir rart hvis jeg ikke matcher energien, men ofte ville jeg ikke sendt dem hvis ikke jeg følte jeg måtte siden de gjør det. Anonymkode: 2af70...522 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 2. februar 2024 #13 Del Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Har spurt om å møtes ja, men bare som venner. En kaffe, lunsj, har spurt om hun vil hjelpe meg med å plukke ut nye vinglass og pynteputer, så jeg får en kvinnes mening😂. Jeg tenkte det var greit som første steg så ting ikke ble kleint. Men hun har alltid en unnskyldning. Hun har ikke kjæreste. Så vi snakker, men møtes ikke. Helt greit det, jeg bare lurer på hva hun tenker. Vi har kjent hverandre i flere år, men har mest møttes sammen med andre. Men de siste ukene har vi snakket veldig mye sammen. Anonymkode: f9bec...88b Hva mener du som første steg? Vil det si at du vil være kjærester med henne etter hvert? Det er ikke sikkert det er det hun vil. Har hun vært kjærester med jenter før? Har hun vært lenge gift med en mann? Hvis hun ikke vil treffes nå, så mistenker hun vel at det er det du vil, og derfor vil hun ikke treffes. Hun liker deg sikkert for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #14 Del Skrevet 2. februar 2024 Det er sånt jeg ville gjort. Damer gjør det for å være høflige og for å vise at de synes det er hyggelig, men ikke noe mer. Tviler på at hun gjør det for å booste egoet og bruke deg, som folk nevner lenger opp her i tråden, dette handler nok bare om at hun synes du er hyggelig og liker deg som en venn, men ikke noe mer. Anonymkode: 11013...d2e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #15 Del Skrevet 2. februar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er sånt jeg ville gjort. Damer gjør det for å være høflige og for å vise at de synes det er hyggelig, men ikke noe mer. Tviler på at hun gjør det for å booste egoet og bruke deg, som folk nevner lenger opp her i tråden, dette handler nok bare om at hun synes du er hyggelig og liker deg som en venn, men ikke noe mer. Anonymkode: 11013...d2e Håper det er dette da Får takke deg og alle andre som har svart, jeg ville bare høre hva noen damer tenkte om dette. Anonymkode: f9bec...88b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #16 Del Skrevet 2. februar 2024 Det er ikke vanlig å sende god natt meldinger til venner, særlig ikke med hjerter. Enten er dere venner og slikt må vekk, eller så får du være tydeligere på at du er interessert i henne Anonymkode: fde7f...369 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #17 Del Skrevet 2. februar 2024 Er du sikker på at hun er lesbisk da? Anonymkode: dc4ff...78b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #18 Del Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du sikker på at hun er lesbisk da? Anonymkode: dc4ff...78b Hvorfor er det så mange her som tror at TS er en jente? Jeg ser ikke at det står noen steder. Anonymkode: 732c3...671 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #19 Del Skrevet 2. februar 2024 Så vil hun ikke møtes. Ferdig med det. Hva er problemet? Anonymkode: b4118...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #20 Del Skrevet 2. februar 2024 31 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor er det så mange her som tror at TS er en jente? Jeg ser ikke at det står noen steder. Anonymkode: 732c3...671 Takk😂 Jeg skrev i hovedposten at jeg vil ha innspill fra damer. Jeg har skrevet at jeg har bedt henne med på ting for å få en kvinnes mening og jeg har skrevet at jeg vil vite hva damer synes om dette. Jeg trodde det var åpenbart at jeg er en mann😂 Anonymkode: f9bec...88b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå