AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #1 Skrevet 2. februar 2024 Så usikker på hvordan jeg skal tolke denne meldingen jeg fikk fra daten etter en melding jeg sendte til han der jeg utrykte at datingsituasjonen gjør meg usikker, jeg skrev at jeg liker mye ved han, og at jeg har behov for å treffes om vi skal fortsette å date(lenge siden siste date), der jeg spurte han om hva han tenker og om han vil treffes mer: "Jeg har tenkt mye i det siste jeg også, det er litt vanskelig å forklare bare. Vil være åpen og ærlig med deg, jeg liker deg veldig godt også, men har egentlig ikke fått følelsen av at det klikker på den måten. Ikke helt sikker på hvorfor jeg ikke har fått den gnisten enda. Det kan være at vi ikke kjenner hverandre så godt enda, men ønsker å se deg mer for å se hva det fører til. Hvordan føler du det?" Vi har vært på tre dater over tre måneder. Bor et stykke unna hverandre, så derfor har vi ikke møttes så hyppig. Chatter hver dag, og har ringt hverandre noen ganger. Han tar initiativ hver dag til å høre hvordan jeg har det, hva jeg gjør, for å si godnatt og så videre. Også etter denne meldingen. Vi er sjenerte begge to har jeg fått inntrykk av, så føler ikke alltid at praten går like lett. Jeg er litt nervøs når jeg treffer han, og klarer ikke helt å slippe meg løs. Vi kjærtegner hverandre fysisk når vi sees, og vi har hatt sex. Vi har pratet om å treffes mer, men jeg er så usikker på om han egentlig er interessert i meg. Han er ute etter en seriøs relasjon. Det er jeg også. Livredd for å åpne meg opp for mye, og bli såra. Hva hadde du gjort i mitt ståsted? Anonymkode: 36c2b...27f
Fireflies Skrevet 2. februar 2024 #2 Skrevet 2. februar 2024 Han vil fortsette å møtes, men vil ikke gi løfter. 4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #3 Skrevet 2. februar 2024 Han har ingen følelser for deg (foreløpig), men liker deg godt og er åpen for å treffe deg igjen for å se om det kan bli noe 'gnist'. Om du liker han så er det jo bare å kjøre på men ville ikke hatt for store forhåpninger her, ta det heller som en bonus hvis det skulle utvikle seg noe mer følelser fra hans side. Anonymkode: d7807...be6 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #4 Skrevet 2. februar 2024 Hvor fort er det vanlig å få følelser egentlig? Anonymkode: 36c2b...27f
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #5 Skrevet 2. februar 2024 Fireflies skrev (19 minutter siden): Han vil fortsette å møtes, men vil ikke gi løfter. Han vil fortsette å møtes og se om dere er på bølgelengde, og om sjenansen er overvinnelig Anonymkode: f1b40...d1e
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #6 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han vil fortsette å møtes og se om dere er på bølgelengde, og om sjenansen er overvinnelig Anonymkode: f1b40...d1e Sjenansen? Anonymkode: 36c2b...27f
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #7 Skrevet 2. februar 2024 Jeg ville ha fortsatt så lenge han virker interessert. Ta litt initiativ til sex neste gang dere møtes, sug han spontant og la lidenskapen ta overhånd. Da skal du se at han får fart på følelsene sine, eller blir skremt. Da får du i det minste et svar. Dere virker veldig nølende begge to. Anonymkode: aaf58...cfc 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #8 Skrevet 2. februar 2024 Jeg hadde droppet det. Når noen skriver dette så er de definitivt ikke interessert. Dette fordi ingen som er usikker på sine følelser ville skrevet noe slikt, fordi alle skjønner at den teksten høyst sannsynlig skremmer vekk den andre. Hvis du fortsetter med han har du egentlig gått med på å være en elskerinne. Og han leter fortsatt etter kjæreste. Og kan si at han var ærlig og åpen med deg om sine følelser Anonymkode: 1e4e3...2f5 6 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #9 Skrevet 2. februar 2024 Folk er forskjellige. Selv om jeg ikke nødvendigvis blir forelsket på første date så vet jeg om det er en gnist der. Er den ikke der så kommer den heller ikke (teori testet ut fordi jeg tenkte jeg ga opp for raskt). Så hører man jo om andre der følelsene kom etter hvert, men vet ikke om de overhode ikke kjente noe i starten. For min del skjer det kun utenom en datingsituasjon, f.eks. man kan «oppdage» en kollega etter å ha jobbet sammen lenge. I en datingsituasjon er presset der om å avklare følelsene raskest mulig, det er sjelden åpning for å fortsette å henge uten noe som helst forventninger. Jeg har kamerater som startet som en Tinderdate, men enn så lenge har det ikke plutselig oppstått følelser i etterkant. Anonymkode: 0745c...208 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #10 Skrevet 2. februar 2024 Egentlig vill jeg tolket den slik: "Bla bla bla bla bla. Bla bla bla bla bla.Bla bla bla bla bla.Bla bla bla bla bla.Bla bla bla bla bla.Bla bla bla bla bla.Bla bla bla bla bla." .. og så ville jeg møtt ham (henne) én gang til. Du merker egentlig om det er gnist der. Er det ikke, så er det tvilsomt at den kommer. Det finnes mange som forelsker seg over lang tid. Men det er folk de kjenner og omgås med en del. Så endrer noe seg, og vipps så er flammen tent. Men vet ikke om det er vits å date en fremmed person 50 ganger "i tilfelle" noe utikler seg. Anonymkode: d9688...9f1 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #11 Skrevet 2. februar 2024 Jeg har vert i en lignende situasjon. En mann som sa han ikke så lett ble forelsket da jeg hadde lyst til å kysse han. Jeg tok det som en kjempe stor avvisning og avskrev vel egentlig hele mannen som uinteressert. Eller ikke interessert nok. Han fortsatte med å be meg ut på dater, det var veldig hyggelig og jeg hadde det altså så fint sammen med denne mannen, men vi kom liksom ikke helt over venne kneika følte jeg. Til en date da han sa han hadde lyst til å kysse meg og vi kysset. Noen menn bruker lengre tid. Det finnes ikke noen garanti for at han blir forelsket i deg ts, men han forteller deg jo at han er nok nysgjerrig til at han vil treffe deg mer. Dersom du virkelig liker han og virkelig trives veldig godt sammen med han så ville jeg sett det an en stund til. Riktig nok uten store forhåpninger eller forventninger. Se om du kan nyte tiden dere har sammen. Blir det dere så gjør det det, om ikke så er ikke det så farlig det heller. Anonymkode: c3826...c09
exictence Skrevet 2. februar 2024 #12 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Så usikker på hvordan jeg skal tolke denne meldingen jeg fikk fra daten etter en melding jeg sendte til han der jeg utrykte at datingsituasjonen gjør meg usikker, jeg skrev at jeg liker mye ved han, og at jeg har behov for å treffes om vi skal fortsette å date(lenge siden siste date), der jeg spurte han om hva han tenker og om han vil treffes mer: Du mener å treffes og å date er det samme, sant? AnonymBruker skrev (9 timer siden): "Jeg har tenkt mye i det siste jeg også, det er litt vanskelig å forklare bare. Vil være åpen og ærlig med deg, jeg liker deg veldig godt også, men har egentlig ikke fått følelsen av at det klikker på den måten. Ikke helt sikker på hvorfor jeg ikke har fått den gnisten enda. Det kan være at vi ikke kjenner hverandre så godt enda, men ønsker å se deg mer for å se hva det fører til. Hvordan føler du det?" Jeg tenker at han kanskje tror at du er usikker også, siden du skriver at du er usikker på datingsituavjonen. Derfor svarer han at han og er det, men qt han vil gi det en sjanse å treffe deg og se. Jeg hadde da sikkert avtalt flere treff med ham men ikke hatt sex igjen før jeg visste at han gjensidig ville satse på forholdet AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi har pratet om å treffes mer, men jeg er så usikker på om han egentlig er interessert i meg. Han er ute etter en seriøs relasjon. Det er jeg også. Livredd for å åpne meg opp for mye, og bli såra. Hva hadde du gjort i mitt ståsted? Anonymkode: 36c2b...27f Og han er nok usikker på hva du vil. Ville nok fortsatt å treffe ham og se det an.
Rainstorm2.0 Skrevet 2. februar 2024 #13 Skrevet 2. februar 2024 Det er ikke så rart å ikke føle kjemi med noen som holder seg avstengt, nervøs og har murene oppe, fordi de er så redd for å bli såret. Synes meldingen hans gir 100% mening ut fra hvordan du sier du har møtt det hele.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #14 Skrevet 2. februar 2024 Men hvorfor gidde å treffe noen som bor så langt unna at dere bare kan treffes en gang i måneden? Er noen av dere villige til å flytte på dere på sikt? Ellers er det jo dødsdømt fra starten av. Hadde avsluttet. Anonymkode: ce284...037
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #15 Skrevet 2. februar 2024 Han vil ha deg på gras mens han ser seg om etter noe «bedre». Han er ærlig om det i det minste. Det er hva jeg tolker ut fra meldingen. Anonymkode: 28695...0ec 2
Bigote Skrevet 2. februar 2024 #16 Skrevet 2. februar 2024 Vil bare minne deg på TS at svarene du får i denne tråden er mer eller mindre basert på gjetting og spekulasjoner siden det ikke er veldig mye å forholde seg til her. Folk burde være litt mer ærlige på dette når de svarer. Det kan hende han er genuin med det han skriver og det kan hende han kun ønsker å holde døren oppe for en videre intim relasjon til han finner noen han klikker med. Hvem vet? Siden du skriver at du enda ikke klarer å finne trygghet i han selskap ville jeg nok gått videre siden dette ikke akkurat er dette er et godt tegn på at dere er en god klaff. 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #17 Skrevet 2. februar 2024 3 dager på.3 måneder.... Jeg hadde sovnet av kjedsomhet. Og den meldingen....det er en fyr som ikke tør kalle en spade for en spade. Han er ikke interessert. Men vil ikke avvise deg 100% pga muligheten for kanskje å få seg litt ved en senere anledning Anonymkode: 72c37...d67
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #18 Skrevet 2. februar 2024 Hvorfor må du tolke meldingen? Kan du ikke bare lese det som står der og forholde deg til det? Slik et rasjonelt menneske ville gjort. Anonymkode: 6f422...7d6
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #19 Skrevet 2. februar 2024 Herregud for en demotiverende melding. Skrev du noe før dette, spurte spesifikt om hvordan dere ligger an, eller bare sende han dette helt random? jeg syntes han virker tafatt, og kommer på masse rare situasjoner jeg har hatt med tafatte menn før. Ville heller vært med en mer positiv mann. Visse ting kan han holde for seg selv - til han faktisk har en formening, enn å vimse ut de ubetydelige orda. Anonymkode: 4de60...8e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå