AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #1 Skrevet 2. februar 2024 Er mann,,64, og er alltid lysten på sex. Ser jeg en kvinne, begynner fantasien å rullere. Har ikke problem med ereksjonen, den fungerer perfekt og er utholdende. Er det flere her på KG som har det slik? NB: Til nå har det vært kun fantasien, men frister å ta det heilt ut. Anonymkode: ddd5f...b84
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #2 Skrevet 2. februar 2024 Hvordan tenkte du å ta den helt ut? Høres ut som en dårlig ide, for kvinner bør slippe å få din seksualitet dyttet på seg. Anonymkode: f387f...bd7
Bamseklemmer Skrevet 2. februar 2024 #3 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er mann,,64, og er alltid lysten på sex. Ser jeg en kvinne, begynner fantasien å rullere. Har ikke problem med ereksjonen, den fungerer perfekt og er utholdende. Er det flere her på KG som har det slik? NB: Til nå har det vært kun fantasien, men frister å ta det heilt ut. Anonymkode: ddd5f...b84 Vi er da som to dråper vann😄Æ går med konstant hardkar, for det er så mye sexy damer overalt.. Årsaken til min kåthet, er at jeg har vært flink med å ta knipeøvelser.. og det fører jo også til mye onanering og sex, så det er fantastisk bra vedlikehold av sexlysten. Jo hvorfor ikke ta den helt ut.. tenk på hun som savner det samme, og en kar som deg?💙
Bamseklemmer Skrevet 2. februar 2024 #4 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvordan tenkte du å ta den helt ut? Høres ut som en dårlig ide, for kvinner bør slippe å få din seksualitet dyttet på seg. Anonymkode: f387f...bd7 Hvorfor tenker du det værste om en mann, som er viril og kåt? Er du misunnelig eller?🤔
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #5 Skrevet 2. februar 2024 "ta den helt ut"? du har aldri hatt sex før, men vurderer å faktisk prøve...? kjør på, det er ganske digg 👌 Anonymkode: 898d9...b46
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #6 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er mann,,64, og er alltid lysten på sex. Ser jeg en kvinne, begynner fantasien å rullere. Har ikke problem med ereksjonen, den fungerer perfekt og er utholdende. Er det flere her på KG som har det slik? NB: Til nå har det vært kun fantasien, men frister å ta det heilt ut. Anonymkode: ddd5f...b84 Ja, ta det helt ut. Det er aldri for sent å skaffe seg et sexliv. Anonymkode: 6077a...255
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #7 Skrevet 2. februar 2024 Ta det helt ut? Eh, hva betyr det? Anonymkode: b0eab...2e3
feliek54 Skrevet 4. februar 2024 #8 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 2.2.2024 den 2.58): Hvordan tenkte du å ta den helt ut? Høres ut som en dårlig ide, for kvinner bør slippe å få din seksualitet dyttet på seg. Anonymkode: f387f...bd7 Tror ikke du forstår noe. Det er sikker mange som kunne tenke seg han. Sex slutter ikke på hans alder og jeg vet både menn og damer nærmere 80 som nyter sex
feliek54 Skrevet 4. februar 2024 #9 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 2.2.2024 den 2.26): Er mann,,64, og er alltid lysten på sex. Ser jeg en kvinne, begynner fantasien å rullere. Har ikke problem med ereksjonen, den fungerer perfekt og er utholdende. Er det flere her på KG som har det slik? NB: Til nå har det vært kun fantasien, men frister å ta det heilt ut. Anonymkode: ddd5f...b84 Jeg forstår deg godt og håper du finner ei som har lyst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå