AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #1 Skrevet 2. februar 2024 Jeg er under utredning for kreft (legene misstenker det, ikke «jeg har googlet meg til kreft»). Min beste venninne bor på andre siden av landet. Jeg er gift, men vi har 3 små barn. Hvis jeg får diagnosen kommer vi til å trenge støtte utenfra de første dagene. Til å klare å ta oss av barna, og holde ut selv. Min familie er det siste jeg ønsker rundt meg i en slik situasjon, orker ikke å være den som må trøste. Hans familie er gode å ha mtp det praktiske, passe barna osv. Men ikke den mentale støtten man kanskje trenger når ting er tøft. Både jeg og min mann søker min beste venninne når ting er tøft (sammen, han søker ikke henne uten meg altså), på samme måte som hun og hennes mann søker oss. Vi har flere ganger krysset landet på kort varsel for hverandre. Det unike er at min mann klarer å vise 100% følelser rundt henne, og det er kun meg og henne han klarer det rundt. Tidligere situasjoner har hun tatt ut feriedager på kort varsel siden hun var sin egen sjef. Det er hun ikke lengre, og kan derfor ikke styre dette like mye. Finnes det noen som helst rettigheter eller løsninger for henne? Hun trenger ikke lønn, hun trenger bare fri! Eller er alt ene og alene avhengig av om sjefen synes det passer? Hun er ikke biologisk familie, men hun er som familie for oss. Hun bodde med oss i flere år før vi fikk barn. Anonymkode: d3895...7c1 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #2 Skrevet 2. februar 2024 Noen rettigheter har hun jo ikke, men hun kan be om å få ta ut feriedager eller ta permisjon uten lønn. Det burde ikke være noe problem. Håper på du får positive nyheter ♥️ Anonymkode: 0a8e8...215 1 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #3 Skrevet 2. februar 2024 Håper på gode nyheter og at det ikke er kreft du har ❤️ Anonymkode: 0dbd7...82d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå